Stap 2: Kies je klas
SCHUTTER
De schutter is de belangrijkste eenheid op het slagveld. Ze doen de meerderheid van de gevechten en er belangrijkste doel is om de doelstellingen uit te voeren. Dit betekent dat ze doen wat de belangrijkste doelstelling van het spel is. Dit kan om het even wat van het doden van alle vijanden, tot het vastleggen van een vlag. De schutter gebruikt voornamelijk geweren en pistolen als secundaire zones. De meerderheid van een team moet de schutter.
CQB
De CQB klasse richt zich op nauwe kwartalen bestrijding. Er werk is om duidelijke bouwen en schending van de kamers. Dit is de meeste inexpsensive klasse. De CQB-klasse gebruikt voornamelijk SMGs en jachtgeweren. Zij moeten ook een pistool voor een secundaire.
Machine schutter
Machine gunners gebruiken zware machinegeweren. Zij onderdrukken brand te staan voor de schutters om vooruit te gaan. Ze helpen ook standpunten verdedigen door de gunning naar beneden bevorderen van vijanden. De Machine schutter moet ook dragen van een pistool net als alle andere klassen en een heleboel extra munitie.
Sniper
De sluipschutter is een sluipende klasse die maakt gebruik van krachtige sniper geweren. De rol van sluipschutters is te vallen ingegraven vijanden en nemen van belangrijke doelstellingen zoals dokters en VIPs, evenals het doden van vijandelijke sluipschutters. Een sluipschutter moet een SMG als een secundaire voor sluiten gevecht en gebruik goede camo. Een ghille pak is niet nodig maar is een goed idee te hebben.
Grenadier
De grenadier is de klasse van zware wapens. Ze gebruiken meerdere granaatwerpers, landmijnen, granaten en andere "explosieven"
Het doel van de grenadiers is ingegraven infanterie aanval te decimeren de vijandelijke gelederen. De grenadier moeten ook een geweer of geweer te gebruiken voor de verdediging.
Een goed team heeft alle of de meeste van deze klassen. Voorbeelden van elke klassen geweren zijn in de foto's hierboven.