Stap 7: mechanismen
De reden voor zes afzonderlijke geluid kamers is de mogelijkheid om ze onafhankelijk van elkaar manipuleren.
Ik wilde om te kunnen bepalen van de positie van elk geluid kamer vanaf dezelfde kant. Geen dansen rond te laten werken (hoewel dat zou ook leuk zijn). Als roterende beweging vrij gemakkelijk is te vertalen over lange afstanden, besloten heb ik over het gebruik van een knop voor elk goed kamer die via vattenproducenten om een scotch juk mechanisme aangesloten. Het is zeer efficiƫnt voor roterende beweging omzetten in lineaire. Er is een schijf, haringen en een U-vormige juk, gekoppeld aan stokjes loodrecht op elkaar geplaatst. Hier ziet u een aantal tekeningen in de foto's voor deze stap.
Monteren van dit alles op het frame nodig toe te voegen meer 1 x 1" bretels vierkante vattenproducenten waarlangs de stokjes van de knop uitvoeren.
De knoppen (die werden gesneden op een boor pers met gat zagen) werden gekleurd zodat deze overeenkomen met hun bijbehorende geluid kamers (zodat u welke je bewegende vertellen kunt), en werden geplaatst aan de linkerkant. Het was een beetje een taak manoeuvreren het allemaal aan, en ik geliquideerd wijzigen van de vorm van de schijf (zoals u in mijn tekeningen zien kunt). Maar het werk zich afbetaald. Elk mechanisme effectief zijn roterende beweging omgezet in de juk mechanismen achter elk geluid kamer geplaatst en krijgt ze uit waar ze kunnen worden afgespeeld.