Stap 9: Eindresultaat
Broncode: https://github.com/timmevandermeer/CardboardTutorialHotline
Probeer het uit op uw apparaat (installeerbare .apk):
https://github.com/timmevandermeer/CardboardTutori...
VR als een techniek voor prototyping echte wereld interactieve omgevingen
Ik denk echter dat er in VR groot potentieel is voor het maken van meeslepende ervaringen met een lage investering. In dit geval de tekortkomingen liggen in andere ervaringsgerichte niveaus, zoals fysieke beweging, geur en touch. De volgende generatie van VR apparaten deze vraagstukken, maar vaak toch ten koste van portabiliteit.
Eenheid en karton zijn veelzijdige instrumenten gebleken, en persoonlijk denk ik dat ze nog steeds zijn verpakt in een gebruikersvriendelijk (d.w.z. ontwikkelaars-vriendelijk). Aan de andere kant, is het een beetje meer hardcore dan de 3D-modellering en 2D prototyping-hulpmiddelen die de meeste ontwerpers proberen hun handen op. Met enige volharding, kan de eenheid worden geleerd. Ook, het staat voor overvloed van manieren te denken visueel en creatief, in plaats van diep in de code duiken.
Google karton is een leuk speeltje om te spelen met, maar doet weinig achter de meer premie VR headsets in termen van onderdompeling, met inbegrip van de Samsung Gear VR. Het doet echter wat prototyping verondersteld wordt te doen: iets levendig en snel, zonder hoge investeringen te communiceren.