Stap 1: De belangrijkste wetten van de fysica gebruikt
Om de Kinemeter te bouwen (de grote of kleine) moest ik mijn logica baseren verschijnselen die gebeurt er eigenlijk in de natuur dat kan worden ondersteund door de ruwe gegevens.
De eerste wet is dat als een object is geplaatst op een hellend vlak of in een vrije val, uitgaande weinig wrijving en vervolgens het object zal versnellen met een constante snelheid. Hoewel dit een beetje empirische lijkt, ik drang u voor het testen van dit uit voor jezelf. Voor degenen die zich bewust van deze fenomenen, geweldig zijn! Ik illustreerde dit op het eerste diagram.
Versnelling: het tarief waartegen de snelheid van een object verandert. Als er 0 m/s/s, vervolgens het object is in rust of is het reizen op een constante snelheid. Als de versnelling (bijvoorbeeld) 1 m/s/s is, voor elke seconde reist een object vervolgens 1 m/s sneller.
De tweede wet van cruciaal belang is dat met constante versnelling, de gemiddelde snelheideen momentane snelheid van het object op (T eerste + Tfinal) / 2 . Dit kan worden afgeleid met behulp van elementaire wiskunde en het gebruik van gezond verstand de de tweede bovenstaande diagram.
Gemiddelde snelheid: de totale verplaatsing van ruimte gedeeld door de tijd van de delta. In een V-t diagram, kan dit ook worden weergegeven door middel van de (snelheid eerste + Velocity definitieve)/2.
Momentane snelheid: in een V-t diagram, is dit een bepaalde snelheid dat een object op dadelijk (nul keer delta reiste). In een x-t diagram, momentane snelheden kunnen worden vertegenwoordigd door het vinden van de tangens lijn naar de pad van het object.
ALS U NOG STEEDS VERWARD BENT, GELIEVE TE ZEGGEN IN DE COMMENTAREN!
Als genoeg van u dieper uitleg, dan misschien zal ik de vrijlating van een aparte instructable nader ingaan op deze fysieke wetten willen.
Laten we eens kijken hoe ik deze veronderstellingen voor de Kinemeter toegepast.