Stap 4: klaar!
Nadat alle code is geüpload naar de Arduino, alles wat je hoeft te doen is lopen de Processing Schets en het horloge als de Intel perceptuele Computing Camera tracks van je gezicht en bepaalt wanneer u opstaan uit uw computer. Nadat hij weg van de computer voor ongeveer 6 seconden (een buffer die wij in het programma ingebouwd zodat het niet zou telkens u activeren krassen uw voorhoofd), het water zal pomp schoppen op. Het huidige programma is zo ingesteld dat de waterpomp wordt 2 seconden lang uitgevoerd en voor 4 seconden pauzeert. Dit is om te voorkomen dat de pomp verpompen van te snel, maar deze variabelen kunnen rond worden gewijzigd in de code van de Arduino.
We willen graag de volgende personen erkennen voor hun financiering, ondersteuning, hulp of inspiratie voor dit project: Intel ISCT Social Computing, NSF creatieve het verlenen, Shaowen Bardzell, Jeffrey Bardzell, Indiana University School of Informatics en Computing, kritische maken Hackathon: ligt Hacking-, bewakings- en Big Data workshop organisatoren (Karen Tanenbaum, Josh Tanenbaum Amanda Williams, Matt Ratto, Gabriel Resch en Antonio Gamba Bar) , De Intel perceptuele Computing groep, Derek Whitley, en Bloominglabs.
We hopen dat je vond dit nuttig! Bedankt voor het lezen langs.
Austin Toombs en Shad bruto