Stap 6: Algemene Scirmish tips
Het is waar. In rode waakzame drie, kunt u het meeste uit uw verhaal met de betere duurder eenheden dan met de goedkopere. Dit is altijd het geval. Bijvoorbeeld, kost een Hammer Tank 1000 credits. Een Apocolipse Tank kost 2000 credis. Maar iedereen weet dat één Apoc heeft pwn 10 hamers kon! Spammen zo veel voor goedkope units in het late spel is iets dat is slecht voor de economie en uw strikeforce.
2: scouting is niet echt belangrijk.
Op multiplayer kun je niet winnen zonder scouting, maar op scirmish is het geen probleem als u niet over een scout eenheid beschikt. Ik wens dat de AI's zou een beetje meer verschillende tactieken gebruiken... Misschien een Tengu of iets zou niet slecht, maar niet als u meer verdediging in plaats daarvan besteden kunt.
3: bye naar de busters (tank)!
Bent u tegen een infanterie rush, kunt u drie dingen doen. U kunt bouwen schildwacht guns of multigunner geschutskoepels en een kazerne, maar op MP is er een kans dat ze zal uw verdediging rondlopen en je van achteren flank. U kunt vluchten naar de Oceaan, maar dit je een groot nadeel in het midden spel, geeft aangezien dubbele knooppunten in het water alleen availeble in een paar kaarten worden en u kunt niet tech omhoog terwijl uw MCV is verhuizen naar een knooppunt van het erts. U kunt ook bouwen vroege spel eenheden en ontmoeten ze hoofd op, al is er een kans dat ze niet genoeg zijn. Ik recommon de Sicles om dit te doen. Als u hun vlo sprong goed gebruikt, kan je ze allemaal heel snel doden. Echt nodig, kunt u ook laten de MCV helpen. Als zij niet weglopen, kan u een gehele leger verpletteren in seconden, met weinig schade aan de MCV.