Stap 4: De klasse Header
Ik probeerde te JavaDoc deze code vrij goed, dus er weinig blauwe opmerkingen aan het begin van elke methode proberen zijn te beschrijven wat er gaande is in die sectie.
Dit bijzondere beeld is de header voor de hele klas EpisodeSuggestor. In overeenstemming met de manier waarop ik geleerd om GUIs, ik had EpisodeSuggestor JPanel uit te breiden zodat ik kon direct de GUI-componenten in het plaatsen en als de belangrijkste inhoud van het deelvenster instellen. Ik had ook EpisodeSuggestor de ActionListener-interface implementeren zodat de klasse, zelf, naar gebeurtenissen van de actie luisteren zou (zoals het klikken van een knop of de controle van een checkbox).
Voor degenen onder u goed berijmd in Java Grafisch programmeren, weet ik dat ik heb individuele actie handlers voor elk van mijn interactieve componenten geschreven kon, maar voor het relatief kleine aantal opdrachten van mogelijk actie dat het programma zou kunnen behandelen, leek deze methode een verstandige en gemakkelijk-aan-begrijpen manier om aanpak dingen.