Stap 1: Verwijzen naar materiaal en 3D ontwerp
Ik schoot Dead Space en zorgde ervoor dat ik kreeg een paar screenshots van de Plasma snijder in elke configuratie (verticale/horizontale en opgeborgen/ingezet). Dit laat ook mij een idee krijgen van de omvang ten opzichte van Isaac, en krijg een gevoel voor het kleurenschema. Ik hield de screenshots handig dus ik kan scrollen door hen op mijn gemak zoals ik elk deel ontworpen, en als ik nodig had om te zien hoe iets verhuisde dat ik kon gewoon springen terug in het spel. Ik trad ook op een paar reload of twee om te bepalen welk deel was het magazine.
Ontwerp was zeker het langste deel van het proces, aangezien het soms een gedeelte alleen om te ontdekken impliceren zou dat er iets uitgelijnd was of ik niet had iets in aanmerking genomen, hetgeen zou betekenen een redesign en herdrukken afdrukken. Ik werkte op het niet elke dag, maar het duurde ten minste 3 maanden om alles gedaan te krijgen.
De eerste die ik heb gewerkt tot op zekere, maar het roterende mechanisme was niet erg goed en de neiging om los te komen van de servo. Er was ook een heleboel fettling en bijknippen om alles te krijgen aan past mooi, dus ik wilde het vrij te geven aan de wereld in die staat. Ik kwam terug naar het een paar weken geleden en het omhoog hebben opgeruimd en maakte de rotator veel steviger, plus extra uitbreiding front vinnen om het te maken meer nauwkeurige spel! Het is een goede gelegenheid om opruimen van het kostuum en het toevoegen van een paar extra details, dus ik waarschijnlijk het weer dit dragen zal Halloween...