Stap 4: Code
De code om te worden geüpload naar core kan hieronder worden gevonden, het is echt eenvoudig. Ook, voel je vrij om elke wijziging van de code maken en laat een reactie hieronder als u een foutbericht.
Als u een oudere versie van het internet gebruikt (zoals ik) knop, zorg ervoor dat u
b.begin();
Aan
b.begin(1);
< p > #include "InternetButton/InternetButton.h" < br > #include "math.h" < /p >< p > InternetButton b = InternetButton(); < /p >< p > void setup {//Tell b om alles klaar om te gaan / / gebruik <p>#include "InternetButton/InternetButton.h"<br>#include "math.h"</p><p>InternetButton b = InternetButton();</p><p>void setup() { //Tell b to get everything ready to go // Use b.begin(1); if you have the original SparkButton, which does not have a buzzer or a plastic enclosure // to use, just add a '1' between the parentheses in the code below. b.begin(1); }</p><p>void loop(){</p><p> //How much are you moving in the x direction? (look at the white text on the board) int xValue = b.readX();</p><p> //How about in the y direction? int yValue = b.readY();</p><p> //And the z! int zValue = b.readZ();</p><p> //This will make the color of the Button change with what direction you shake it //The abs() part takes the absolute value, because negatives don't work well b.allLedsOn(abs(xValue), abs(yValue), abs(zValue));</p><p> //Wait a mo' delay(50); }</p> hebt u de originele SparkButton, die niet over een zoemer of een kunststof behuizing beschikt / / als wilt gebruiken, voeg gewoon een '1' tussen de haakjes in de onderstaande code.