Stap 5: Voeg gaten aan de Switch-plaat
Laser Cutter Short-Cut... |
Het toevoegen van een strook van Masking Tape:
We gonna nodig om te markeren op het oppervlak hebben een indicatie van waar het centrum is, maar we gaan niet te snijden uit het centrum, dus we willen niet per ongeluk een permanente markering te maken op de plaat van de schakelaar. Als wij een strook van masking tape in het midden van de plaat zetten, kunnen we maken onze merken op dat, dan gewoon verwijder de tape als we klaar bent.
Meetkunde It Up:
Met de hoeken van de plaat of via de schroefgaten, willen wij schetsen van de lijn die de tegenoverliggende hoeken, ten minste in het gebied rond het centrum verbindt. Op de band, een rechte hoek te gebruiken ter gelegenheid van een gedeelte van de lijn die de hoogste linkerhoek met de bodem juiste hoek verbinden zou. Vervolgens draaien de richtliniaal en Markeer een deel van de lijn die de hoogste juiste hoek met de bodem verlaten hoek verbinden zou. De "X" waar deze twee lijnen elkaar overlappen is het midden van de plaat. Als u niet kan gemakkelijk krijgen bekleed met de hoeken van de switchplate, kunt u de schroefgaten, in plaats daarvan gebruiken. Nogmaals, gebruik een lijn tussen de linksboven en het bodemrecht en een lijn tussen de rechterbovenhoek en de bodem verlaten. De hoek van de lijnen zullen afwijken, maar het punt zal nog steeds dezelfde plaats: dead center.
Uw montagegaten centreren:
Als u een enkele knop werden installeert, zou u al uw middelpunt te mounten. Echter bent we montagegaten twee. We weten dat dit middelpunt de juiste hoogte voor de knoppen is, maar we de knoppen zo monteren willen dat zij in overeenstemming met de schroeven (verticaal), vallen zoals een normale lightswitch zou.
Onze schakelaar gat centra moeten op dezelfde verticale lijn als het middelpunt, dus we willen gaan en die lijn tekenen. Gewoon gebruik maken van een rechte hoek, met één kant stevig tegen de kant van de schakelaar plaat en een richtliniaal van bekleed met het center-gat. Nu, kunnen we deze middenlijn uitbreidt tot het gebied tussen de schroeven, waar we onze knoppen willen.
Ten slotte, alles wat we moeten doen is een lijn tekenen tussen de boven- en onderkant van de schroefgaten. Het punt waar deze lijn de middellijn kruist is waar we willen installeren ons knoppen.
Teken de gaten:
Nu we weten waar we de gaten willen, moeten we tekenen van cirkels om aan te geven van het materiaal dat moet worden verwijderd. Mijn speler 1 en 2 knoppen mount in 1 1/8" gaten, die is een norm, maar u zult willen ervoor zorgen van het gat van de grootte u nodig hebt voordat u uw gat. Als u het gat te klein, geen big deal afgesneden; u kunt het groter maken. Als u het gat te groot hebt gemaakt, echter zal u moeten beginnen met een nieuwe plaat van de schakelaar.
Hebt u zag een gat formaat, kunt u dat, maar ik heb niet een 1 1/8" gat zag en ze waren kosten onbetaalbaar. Een beetje spade ook zou werken, maar 1 1/8" was groter dan ik had in mijn collectie, dus gebruikte ik wat ik had beschikbaar.
Voor zover ik weet, zal iets anders zul je een gat met (met uitzondering van de hierboven genoemde methoden) vereisen dat u eerste tekenen de cirkel die u uitknippen, wilt zodat u die cirkel kunt te begeleiden uw knippen.
Dus, hebt u een cirkel sjabloon, kunt u die. U kunt ook een kompas, met het centrum vast te zitten in het midden van het gat en de straal ingesteld op 9/16"(dat is de helft van de diameter van 1 1/8"). Persoonlijk, ik enkel gebruikt een meetlint om te markeren van verschillende plaatsen 9/16" weg van het midden, dan trok een cirkelvormige boog om deze punten opnieuw verbinding maken totdat ik had mijn cirkel sjabloon.
Snijd de gaten:
Hebt u een figuurzaagmachine beschikbaar, die waarschijnlijk goed zou werken. Ik heb een puzzel, maar het was niet in mijn winkel toen ik bezig was, dus dat was uit. Dat liet me met wilt gebruiken van een mes of een Xacto mes (die waarschijnlijk mogelijk geweest met de onbreekbaar kunststof, maar een tijdje zou duren en zou waarschijnlijk een beetje gevaarlijk geweest) of met behulp van mijn boor press. Met behulp van een handheld boor niet veel anders geweest dan het gebruik van de boor pers hier; het materiaal is dun, dus de hoek is niet overdreven cruciaal. U wilt boren rechtstreeks in het materiaal, maar "straight-ish" moet doen prima.
Om te verwijderen van een grote kring van materiaal met een kleinere boor, boor een reeks van kleinere gaten net binnen de cirkelomtrek aangeeft. De gaten niet overlappen, maar krijgen ze dicht bij elkaar. Als de gaten elkaar overlappen, kan de boor Overstaptijd de schakelaar plaat en proberen om het te verplaatsen. Als je hebt goed geklemd, dit zal waarschijnlijk niet een probleem, maar als je houd het nog met je handen (als ik deed en ik het niet aanraden), trok hij kan krijgen uit uw handen, die een beetje eng. kunnen.
Als u eenmaal een cirkel van kleinere cirkels, gebruik een mes te snijden van de dunne stukken plastic tussen de kleine cirkels. Vervolgens verwijdert u de stekker van materiaal van het centrum. Nu, de meeste van uw OneCare-netwerk is verdwenen, maar je hebt punten van kunststof die moeten worden verwijderd. U past nu een instrument in het center en verwijder deze. U kunt een Xacto mes of een bestand, maar ik gebruikte een Dremel gereedschap met een schuren hoofd om snel zand weg de punten.
Een vleugje vergeving...
Als een notitie hebben arcade knoppen een lip die zit op de top van het oppervlak gemonteerde bent. Deze lip niet al te breed, maar het kan een beetje onvolmaaktheid, verbergen in het geval dat de hole is een beetje ruw. Ik zou niet maken een gat met dat in gedachten, maar als u een klein foutje, ga er niet van dat uw switch-plaat wordt vernietigd totdat u hebt test-fit uw knop in het gat.