Stap 13: Partij fase 9: ontsluiting van de toppen
In de show, om te ontgrendelen de toppen de digidestined moest vertonen de kwaliteit van de hun crest. Ik probeerde te denken aan spelletjes te spelen die elke kwaliteit zou aantonen, maar ik gewoon niet kon beheren. Sommige zijn eenvoudig, zoals moed, maar anderen, zoals oprechtheid en hoop waren gewoon te moeilijk om te komen met. Zo, besliste ik te minuut gebruiken om te winnen het games zoals ze korte en uitdagende en leuke zijn.
Elk spel wordt gespeeld door slechts een of 2 gasten. De spelers worden gekozen door hun toppen. Print hier het blad van crest symbolen en knip ze uit. Vouw ze doormidden en ze voor het tekenen van het symbool te gebruiken om elk spel te spelen.
Ik had gepland 8 spellen, maar niet spelen hen allen als niet veel kinderen bijgewoond (teleurstellend, majorly)
Aangezien sommige van de spellen vrij moeilijk waren, als een speler niet verslaan de challenge, kunnen zij op de alternatieve uitdaging van de bouw van een toren voor cups en neerhalend hen. We gebruikten een set van snelheid stapel kopjes.
1. GEZICHT DE COOKIE
materialen:
cookies (ik gebruikte een pack van oreo zoals cookies)
spelen:
Het spel is eenvoudig. Enkel Kantel uw hoofd terug en zet een cookie op je voorhoofd. Probeer om de cookie in je mond zonder uw handen te gebruiken. U moet uw gezichtsspieren gebruiken om de taak te volbrengen.
2. ONGEWENSTE IN DE KOFFERBAK
materialen:
lege weefsel vak
ping pong ballen
riem
schaar
MERK:
Verwijder het plastic uit het gat op het weefsel vak
Knippen 2 spleten op de bodem van het vak. Parallel aan de korte zijde van het vak. Een aan elk uiteinde
Feed de riem door de spleten
Vul de doos met ping pong ballen (dollar boom voor verpakking van 8)
SPELEN:
Set-box op onderste achterkant van de speler bij het openen van geconfronteerd met uit.
Riem het op.
Men gaan, spelers moeten springen en wiebelen om te proberen alle de ping pong ballen om eruit te komen.
3. KA'BROOM
materialen:
bezem
papier plaat
grote marshmellow
spelen:
Stel de plaat op een tafel of bank waar het is de helft op en de helft opknoping over de rand.
Zet de marshmellow op de plaat in de buurt van de rand van de plaat aan de kant die op het oppervlak.
Speler staat een beetje weg met de bezem, borstel naar beneden en stap op de borstels
Speler moet laten vallen de steel van de bezem zodat het raakt de plaat, de marshmellow catapulting in de lucht, die ze vervolgens moeten vangen.
De echt spel, je bent om het te vangen in je mond, maar we hadden ze vangen in hun handen.
4. CARD NINJA
materialen:
watermeloen
dek van kaarten
Spelen:
Een watermeloen in tweeën gesneden
Op de helft van het waar het vlezige deel kampt uit overeind
Geef speler een dek van kaarten, nadat zij op steenworp afstand van de meloen.
Speler moet gooien kaarten de meloen totdat een stokken in.
Hebben de speler vooruit na een paar pogingen totdat ze slagen.
5. M & M SMILEY gezicht
materialen:
m & ms
stro
plaat
Spelen:
Geven de speler een rietje en een stapel op m & ms
Speler moet gebruiken het rietje opzuigen van m & ms te verplaatsen naar de plaat waar ze hen in een smileygezicht moeten regelen.
Spelers kunnen niet aanraken het snoepje met iets anders dan het stro.
We hadden ze maken 2 ogen en een mond gemaakt van 5 m & ms
6: PINK ELEPHANT
materialen:
kunststof slinky niet metaal
hoofdband
Spelen:
Speler zet op hoofdband.
Een paar links van de slinky in de hoofdband plooi op het voorhoofd, zodat de slinky hangt naar het gezicht en de borst beneden
Spelers moeten hun hoofd en lichaam om te proberen om de slinky om te zitten in een stapel op hun hoofd sling.
Dit spel is erg moeilijk en ik ben blij dat we niet hoefde te spelen, maar het is erg vermakelijk.
7. MOVIN ON UP
materialen:
plastic bekers allemaal hetzelfde kleur en 1 kop van een andere kleur
Ik ben niet zeker hoeveel kopjes die je wordt verondersteld om te gebruiken in de eigenlijke spel, maar we waren van plan over het gebruik van ongeveer 25 zoals we hadden kleine kinderen spelen.
SPELEN:
Begin met de cups gestapeld met de oneven gekleurde kopje op de bodem.
Speler moet verplaatsen de cup vanaf de bovenkant van de stack naar de bodem van de stapel met één hand en vervolgens doen hetzelfde met de afwisselende hand en zo verder totdat de oneven gekleurde cup de top van de stack bereikt
8. TARTEN DE ZWAARTEKRACHT
materialen:
3 ballonnen
Spelen:
3 ballonnen opblazen
Spelers moeten alle 3 ballonnen in de lucht houden voor een minuut.
Spelers kunnen de ballonnen houden.
Zodra iedereen een uitdaging, de digimon-digivolve naar ultimate voltooit. Ik speelde het nummer van de digivolve voor dit en gaf de laatste digimon-kaart.