Stap 3: Code
#include < LiquidCrystal.h > //For LCD
LiquidCrystal lcd (7, 8, 9, 10, 11, 12); Aansluiting
Tekenreeks zinnen [] = / * bekend zinnen * / {"Ask again later", "Vaststaat", "zonder twijfel", "Ja - zeker", "zoals ik het zie, ja", "Waarschijnlijk", "Outlook goed", "Ja", "mijn antwoord is geen", "zeer twijfelachtig", "Nee", "Geen kans", "Neen way", "Absoluut niet", "Ik betwijfel het", "Ask again", "Ik ben onzeker"};
Tekenreeks output;
int numberofphrases = 17; Het aantal zinnen bekend, bekend moet zijn hetzelfde is als, goed, het aantal zinnen
void setup)
{
randomSeed(analogRead(5)); Zaad voor willekeurig nummer generatie
LCD.begin (16, 2); 16 x 2 lcd
}
void loop)
{
int z = analogRead(0); Lezing van z-as
Als (z > 870 || z < 490) //Limits-wijzigen als u wilt, afhankelijk van hoe hard je dingen schudden
{
LCD.Clear();
uitvoer = phrases[random(numberofphrases)]; Kiest voor zin
LCD.Print(output); Weergegeven
}
delay(400); Wacht een beetje
}