Stap 2: Het hoofd: gettin ' werk
Nu gaan we naar de sectie aanpassen. Het verdeeld in drie kolommen: de eerste is een roterende preview van uw model, de tweede is het karakter van de aanpassing van de tabbladen en de derde is de asset catalogus. Als u ooit een avatar voor een spel gemaakt heb, moet dit niets nieuw voor u.
De monteurs zijn vrij eenvoudig: slepen en neerzetten van twee van de teken gezichten uit de juiste catalogus op de aanpassing van de tabbladen in het midden. Vervolgens gebruikt u het tabblad gemiddelde uit die gezichten. De eerste is de belangrijkste gezichtsvorm, maar u kunt een drilldownbewerking in meer detail door een van de tabbladen eronder te selecteren en het veranderen van de gezichten (ogen, oren, mond, neus, ect).
Het voorbeeld hiernaast kan worden gedraaid door op de pijlen in de linkerbovenhoek. Dit is waar een profiel en een portret van jezelf zal van pas komen. Kies verschillende functies uit de catalogus van gezicht en probeer om het zo dicht mogelijk te krijgen. Wees niet bang om te schakelen tussen de tabbladen van het mannelijke en vrouwelijke om faciale kenmerken die overeenkomen met uw eigen gezicht!
Als u tevreden met je gezicht bent, klik op het pictogram van een hand met een vingerafdruk binnen om verder te gaan!