Stap 6: Export magie!
OK, bent je bijna klaar! Uw afgewerkte Characterdesign gaat naar de sectie "Character Design". Als u hieronder uw avatar op het potlood klikt, kunt u terugkeren naar het te bewerken. Op het plein/pijlpictogram onder de avatar te klikken opent het tabblad "Teken genereren".
Er is een heleboel opties voor het exporteren, maar het belangrijkste zijn in de onderste linker "Generate" gedeelte. Als je gewoon een regelmatige 3D-model wilt, kunt u "Generieke .fbx". Dit model kan worden geconverteerd naar een .stl en 3D afgedrukt als gewenst! Als u wenst te animeren uw teken in Maya, selecteert u "Maya (.MB nodig)". Als u wenst te volgen langs de tweede (gepersonaliseerde gezicht) en vierde (papercraft masker) delen van deze serie, selecteert u dit model. Als je meer comfortabel met behulp van Max voor personalisatie, downloaden dat type. Tot slot, als u geïnteresseerd bent in het maken van een video game karakter van uw model, kies "Eenheid (.fbx)". Het derde deel van deze serie gaat over hoe om te zetten van het model in een karakter van de 3de-persoon-controller.
OK, je keuzes maken en druk op "Generate" in het bodemrecht. Als je een "waarschuwing: dit model bevat activa die moeten worden gekocht", u hebt gebruikt een element ergens dat niet gratis. Ga terug naar de bewerkingsmodus om te zien, of zorg ervoor dat u "Laag Poly" geselecteerd in de sectie genereren. Je krijgt vijf gratis downloads als het is een niet-educatieve/onbetaald-account, dus er die optie ook is!
Nadat het model genereert, zal het worden gevonden in het tabblad "Tekens gegenereerd". Vanaf daar kunt u het model bekijken door te klikken op het oog of het model downloaden door te klikken op de pijl-omlaag. Alles gedaan! WoO!
Stay tuned voor deel twee: personaliseren uw karakter, het derde deel: creëren van een Video Game karakter, en deel vier: Maak een gepersonaliseerd Papercraft masker!