Stap 3: 1Sheeld en mobiele kant App
Als u de website 1sheeld nader kunt u erachter te komen wat deze shield gebruikt voor. Het gaat om het draaien van uw smartphone naar rijke sensoren en IO mogelijkheden voor Arduino-chip. Het schild zetten je Arduino, download de bibliotheek op uw Arduino omgeving en download de android mobiele app naar uw mobiele telefoon, en nu u klaar om te bent gebruik die alle schild vermeld in 1sheeld website. Hier zullen we het toetsenbord en de muziek schilden gebruiken.
Voor het gebruik van de beschikbare shields In de Arduino sketch:
- Bel van de bibliotheek
- de 1sheeld in de installatie te beginnen
#include <onSheeld.h> <br>void setup() { OneSheeld.begin();<br>}
Toetsenbord Shield
In ons project die alle de Arduino schets is gebaseerd op de klik van de gebruiker, het begin is door te klikken op 'enter' toets en voor andere klikken (alfabet) enkele vergelijkingen plaatsvinden en zodra de gebruiker finish het woord te voeren, zal hij/zij klikken 'Voer weer' tot het volgende niveau te gaan of om zijn/haar resultaat te bekijken.
In Arduino sketch: void loop() { AsciiKeyboard.setOnButtonChange(print_c); }
- setOnButtonChange functie aangeroepen telkens wanneer u op een toets drukt in het schild van het toetsenbord.
- print_c is een functie die tekens als parameter nemen en dit karakter is het teken dat bijvoorbeeld door de gebruiker is geklikt:
void print_c(char c){ if(c == '\n') //turn LED on } //c here is the character which pressed by the user
Muziek speler Shield
Voor de geluiden die Woody produceert, we sommige geluiden opnemen en leg ze op de mobiele, vervolgens met behulp van het schild van de muziek we de geluiden toegevoegd, zodat we via de code kunnen.
In de Arduino sketch:
Een geluidsfragment af te spelen moet u gewoon op deze regel:
MusicPlayer.play();
Als u wilt gaan naar het volgende of vorige, wordt de volgende code gebruikt:
MusicPlayer.next(); /*OR*/ MusicPlayer.previous();