Stap 1: Instellen van de Arduino schets
Het eerste wat dat we moeten doen is openstelt een nieuw venster van de Arduino.
Als we eenmaal geopend, we gonna onze blote-minimum programma instellen.
Ten eerste moeten we de Gamer bibliotheek. We moeten ook de GamerIR-bibliotheek, die verantwoordelijk is voor het verzenden en ontvangen van gegevens tussen Gamers.
Vervolgens moeten we de SoftwareSerial-bibliotheek, die door de GamerIR-bibliotheek vereist is.
Nadat we alle benodigde bibliotheken opnemen, moeten we een kopie maken van hen (ook wel bekend als een instantie). Laten we noemen de Gamer bibliotheek gamer en het infrarood IR bibliotheek.
Tot slot vertellen we in onze opstelling, de Gamer om te beginnen. Dit zal opstarten de Gamer en klaar om te accepteren onze opdrachten krijgen!
Druk op de compilatie-knop (de teek op de top links van het venster van de Arduino) en zorg ervoor dat je geen compilerfouten! Als u dit doet, dubbel te controleren dat u niet hebt getypt of verkeerd gespeld enig deel van uw code.
#include <Gamer.h> #include <GamerIR.h> #include <SoftwareSerial.h> Gamer gamer; GamerIR infrared; void setup() { gamer.begin(); } void loop() { }