Voor de Global Game Jam 2014, samen met Alex Camilleri, maakten we een digitaal augmented variant van de folk spel Hinkelspel die samen met een hond kan worden afgespeeld. In de activiteit van spelen, kunnen de mens vormen complexe abstracties en omhelzing gestructureerd regels om ervaring spelen. We gebruiken vaak onze verbeelding tijdens het spelen van spelletjes; honden zien de omgeving meestal de manier waarop die het is. Deze twee tegengestelde opvattingen komen samen in dit spel, gemaakt in 48 uur geïnspireerd door het thema van de game jam: "We zien dingen niet zoals ze zijn, we zien ze zoals wij zijn"
Voor dit spel gebruikten we een projector aan het plafond dat op de vloer projecten gemonteerd en we een prototype van het spel met Gamemaker Studio software gemaakt. Om het spel te spelen moet u een menselijke speler, speler van een hond, hond speelgoed, sommige traktaties van de hond en een menselijke assistent met een muis
Tijdens het spel springen de spelers van een tegel naar het volgende als snel mogelijk en op elke tegel die een kleine uitdaging blijkt dat ze uit te voeren samen voordat ze naar het volgende tegel springen kunnen. Deze uitdagingen omvatten bijvoorbeeld de traktatie van een hond op je voeten, laten de hond een speeltje te halen, een traktatie op een specifieke tegel gooien, of vermijden van virtuele brand-ballen die op de verdieping lijken balancing. Elke uitdaging wordt visueel ondersteund de projectie en de menselijke assistent beoordeelt als de uitdaging is afgerond, zodat de volgende tegel kan worden geopend