Stap 3: Met behulp van Gimp
Je bent lui, u wilt een doolhof oplossen en u hoeft photoshop. Als deze beschrijving u past, kwam u aan het juiste adres!
Ik weet dat ik herhaald bijna introductie uit de vorige stap, maar er is een reden: er zijn geen verschillen behalve waar functies zijn en hoe ze heten!
Hier gaan we:
- Open doolhof in Gimp.
- Selecteer één grens met Fuzzy select tool (alleen in geval u hebben harde tijd vindend het: snelkoppeling is U). Tolerantie laag moet worden gesteld, maar werkelijke waarde hangt af van kwaliteit van uw beeld van de doolhof. Als het is monochromatisch, is tolerantiewaarde 0 ok. Als niet, je met waarden knoeien moet (als u uw problemen nog een of andere manier niet kan oplossen, zie stap 4: fysieke doolhoven op te lossen).
- Ga naar Selecteer > groeien... en rand voor slechts een beetje meer dan de helft van de breedte van de witruimte tussen grenzen - uit te breiden net genoeg voor selectiekaders overlapping/samenvoegen. Als niet uitgebreid genoeg, blind routes zo goed gemarkeerd (je wilt niet dit).
- Ga naar bewerken > Lijn selectie... opmerking moet u gewenste lijn kleur eerst. Optimale streekbreedte hangt af van uw doolhof grootte en bevolkingsdichtheid - ga je gang en experimenteren; Ik begin meestal met een breedte van drie (3)).
als iets niet duidelijk is, zie afbeeldingen met opmerkingen hierboven. Zij moeten helpen.
Gefeliciteerd! Je opgelost nog een ander doolhof goed minder dan een minuut! Klaar voor iets een beetje meer serieus? Ga naar de volgende stap (lui ones goed - het zal zijn plezier).