Stap 3: ontvanger
Hier is de code voor de ontvanger. Piëzo zeer luid alarm geluid afspelen.
int geleid = 13;
int spreker = 10;
#define wacht 1
#define tijd 100
int freq = 0;
#include
VOID Setup {}
Serial.begin(9600); Alleen foutopsporing
vw_setup(2000);
vw_set_rx_pin(11);
vw_rx_start();
pinMode (spreker, OUTPUT);
pinMode led (, uitvoer);
}
void loop {}
uint8_t buf [VW_MAX_MESSAGE_LEN];
uint8_t buflen = VW_MAX_MESSAGE_LEN;
Als (vw_get_message (buf, & buflen))
{
for (int i = 0; ik < buflen; i ++)
{
Als (buf [i] == "A") {}
digitalWrite (led, hoog);
digitalWrite (spreker, hoge);
voor (freq = 500 freq < 3000; freq += 10)
{
Toon (spreker, freq, tijd);
delay(wait);
}
voor (freq = 3000; freq > 500; freq-= 10)
{
Toon (spreker, freq, tijd);
delay(wait);
}
voor (freq = 500;
freq < 3000;
freq += 10) / /
{
Toon (spreker, freq, tijd);
delay(wait);
}
voor (freq = 3000;
freq > 500; freq-= 10)
{
Toon (spreker, freq, tijd);
delay(wait);
}
voor (freq = 500;
freq < 3000;
freq += 10) / /
{
Toon (spreker,
freq, tijd);
delay(wait);
}
voor (freq = 3000;
freq > 500;
freq-= 10)
{
Toon (spreker, freq, tijd);
delay(wait);
}
voor (freq = 500 freq < 3000; freq += 10)
{
Toon (spreker, freq, tijd);
delay(wait);
}
voor (freq = 3000;
freq > 500; freq-= 10)
{
Toon (spreker, freq, tijd);
delay(wait);
}
} Als (buf [i] == 'a')
{digitalWrite (led, laag); digitalWrite (spreker, laag);
}
}
}
}