Stap 4: Aanpassing van Camera - stap 3
Op dit punt, onze kubus is in een echt goede positie, maar onze camera moet enige aanpassing.
We gaan om te bewegen en kantelen van de camera, zodat een betere 3D-effect.
Laat de Position-waarden voor x en y worden 0, maar maken de Z-waarde te-1.5, om wat afstand tussen de bol en de camera. Vervolgens zullen we het toevoegen van een nieuw licht, zodat de scène visueel aantrekkelijk.
Ga naar GameObject > verlichting > middelpunt van de belangstelling.
Vervolgens zullen wij onze spotlight op zodanige wijze dat het gebied een mooi 3D effect krijgt.
Wijzig de waarde van X 1.5 en Z-waarde tot -2 in het itemvenster voor positie.
Volgende moeten rotatie, we ons licht geven een schaduw draaien. Voor die set, de waarde voor Y 320.
Het licht is goed ingesteld, maar te weinig is. Onder de inspecteur vinden in het licht menu, we de schuifregelaar intensiteit. Zet hem op 1.8.
Na elke stap opslaan de scène voor het behoud van uw wijzigingen.