Stap 10: variaties
Sommige zeer nuttige mensen hebben voorgestelde variaties voor dit spel en ik zou willen omvatten ze hier voor je eigen plezier.TristanGood stelde een "Rouge"-klasse toe te voegen. Een Rouge krijgt de helft HP als een Mage doet maar een teller aanval zwembad in plaats van een pool van mana heeft. Na met succes het ontduiken van de monsters aanval kunt een Rouge branden een van hun teller aanval kaarten om te doen een tegenaanval op de monster. De schade is de nominale waarde van de kaart. De tegenaanval kan niet worden geblokkeerd. De teller zwembad net als een pool van mana kan worden aangevuld door uitgaven 10 scoren.
Raykevinr voorgesteld met inbegrip van jokers in het spel als de artikelkaarten. Bij het trekken van een joker moet je dan een andere kaart trekken. Rode kaarten genezen de nominale waarde van de kaart in HP (extra pk boven uw totaal is verloren). Zwart is een restaurateur MP/CP (voor Rouges en Mages) of een nieuwe kaart van het schild voor krijgers. De MP/CP potion werkt hetzelfde als de HP potion. Nieuwe Shield kaarten vervangt oude schild kaarten voor krijgers.
Darthunicorn stelde een echt cool survival-modus. In survival kan modus score worden gebruikt om verschillende dingen te doen. Als een personage besteedt scoren 30 die ze kunnen toevoegen een plus 1 voor hun gezondheid. Voor 40 A warrior kan krijgen een nieuwe kaart van het schild (gelijk aan een + 1 aan hun huidige shield) of een Mage kan krijgen een extra mana-kaart naar hun totale mana. Gevechten worden echter steeds moeilijker na 15 rondes, monsters get plus 2 op hun hp. Na 25 rondes krijgen ze plus vijf. En na 35, verliezen ze de schade GLB.
Meer goede ideeën zijn welkom!