Aanbevolen leeftijd: K--12 +
Onderwerpen: dit spel kan worden gebruikt: alle vakgebieden & Cross Curriculum (meer hierover later)
Leerdoel: creëren van een interactieve game waarmee u vele gebruiken stelt normen voor kunst, richtingen, sociale vaardigheden, wiskunde, taal en meer worden gebruikt om te leren van een verscheidenheid van onderwerpen na
Educatieve piraat slagschip © kan worden gebruikt in een gebied door een school-leeftijd kind. Met het oog op dit instructable gebruiken we het spel in een wiskunde MTSS instelling.
Het spel moet worden gespeeld met ten minste twee spelers, maar kan ook gespeeld worden door een team.
Basis spelregels:
Schoten afgevuurd moeten worden getekend met behulp van een rechte lijn vanaf het schip van de teams, geen bochtige lijnen van het schip. De canon bal kan worden niet groter dan de wissen op het einde van een potlood. Elk schip moet getroffen worden drie verschillende tijdstippen op drie verschillende locaties van het schip om het zinken. Hits moet de plaats van een X erdoorheen. Goede sport en veel plezier!
Andere regels:
Uw eigen creativiteit kunt komen om hier te spelen. Ik zou dit vergelijken met de huisregels in andere spellen zoals monopolie. Als we gaan door dit instructable zal ik proberen te wijzen waar andere regels kunnen meespelen.
Terwijl ik ben het bijhouden van het auteursrecht, ik wil om het even wie daar te gebruiken van het idee in zijn klas met mijn zegen. Een dag ik eigenlijk duurt dit spel naar een game maker en het is om die reden dat ik vasthouden aan de rechten van de ben.