Stap 3: MTSS Math educatieve piraat slagschip
De groep MTSS is opgesplitst in twee teams, Roodbaard en BlackBeared
Elk team heeft kras papier aan hun tafel en potloden.
Één lid van elk team klimt naar het whiteboard en een wiskundige probleem wordt gegeven.
Iedereen in de kamer schrijft het probleem en de vraag beantwoorden. De twee studenten op het whiteboard schrijven van de vraag naar beneden en omdraaien als ze het antwoord hebben.
Het eerste team om te draaien krijgt de vraag te beantwoorden eerst, als ze zijn verkeerd dat de andere speler bij het witte bord heeft een kans om te beantwoorden. Als beiden fout dat de leraar pakt een student van het team dat draaide zich zijn om eerst verplaatsen te beantwoorden, als ze verkeerd zijn u naar het andere team. Als geen mens juist is is geen schot afgevuurd vanuit het schip.
Wie ooit is eerste en heeft het juiste antwoord is toegestaan om te komen bij de balie van de leraar en brand een schot.
Brand een schot moeten ze kiezen een van hun schepen en een vuurlijn uit trekken met het schip. Ze trekken een donkere cirkel niet groter de gum op een potlood. Het papier is gevouwen in de helft en de student kleuren in een cirkel over degene die ze trok aan de voorzijde. Dit drukt de grafiet naar de andere kant van het papier en laat een merk.
Als het "schot" een schip een X doorverbonden met het schip raakt en het team een punt krijgt. (Als het is de laatste van de drie schot kun je het waard meer punten als het schip is gezonken)
Als het schot geen mist punten worden toegekend en de volgende twee leden van de groep gaat naar de Raad van bestuur.
Hoe meer vragen terecht, de meer foto's kunt u brand. Welke team putten alle eerste, wint van de schepen.