Stap 4: Het aanmaken van een 3D-Model
Ga naar OpenSCAD.org het programma voor Linux, OS Xof Windows downloaden en installeren (of unzip en uitvoeren de draagbare versie).
OpenSCAD uitvoeren en plakken in de volgende code (of download het bijgevoegde logo.scad-bestand).
breedte = 50; de x-grootte van het logo Color("Green") vertalen (v = [0, 0, backdepth]) linear_extrude(height = logodepth) importeren (bestand = "logo. DXF"); importeren en diepte van het logo Minkowski() / / Dit is een transformatie die wordt een tweede vorm (de cilinder) toegevoegd rond de buitenkant van de eerste vorm (de kubus) difference()
lengte = 40.572; de y-grootte van het logo
logodepth = 2; Hoe ver in de z-richting wilt u het logo geëxtrudeerd
backdepth = 1; thinckness van de achterkant van de sleutelhanger
opvulling = 3; Hoe ver van de rand wilt u het logo
holewidth = 10; de grootte van de gehechtheid van de ring op de top
{
kubus ([breedte, lengte, backdepth/2]); een kubus te gaan achter het logo
cilinder (r = opvulling, h = backdepth/2); afronding van de hoeken van de kubus
}
{
vertalen (v = [breedte/2, lengte + padding, 0]) cilinder (h = backdepth, r = holewidth/2); de buitenkant van de key ring-bijlage
vertalen (v = [breedte/2, lengte + padding, -1]) cilinder (h = backdepth + logodepth + 2, r = holewidth/2-2); Knip de binnenkant van de attachement sleutelhanger
kubus ([breedte, lengte, backdepth + logodepth + 2]); uitgesneden zodat we elkaar niet met het logo overlappen
}