Stap 4: Spel Types / technieken
Spelsoorten:
Assault
Het populairste speltype van Airsoft is Assault of Deathmatch. Kunnen worden afgespeeld als CQB of veld. Eenvoudig. Twee zelfs teams van spelers beginnen aan beide zijden van het veld. Als u schot krijgen, ofwel gaat u terug naar een 'respawn' of 'sterven'. Wanneer u 'respawn', moet u naar een specifieke 'respawn point'. Meestal gaan deze bevinden zich op het punt waar u het spel voor het eerst startte. Deze spellen kunnen een tijdslimiet, en meestal doen als u respawn. Telkens die een speler respawns, hij gaat terug en markeert een papier aan zijn voet. Wanneer keer omhoog, het team met de minste merken wint. Als het gaat door 'dood', als u krijgen schot, hebben te permenately je terug naar je basis. laatste ploeg levend, wint!
FFA (Free For All)
Snelle, meestal CQB, maar soms kun je het uit in het bos, waar het ManHunt zou zijn. Spelers gespreid zodat ze elkaar niet kunnen zien. Wanneer een ronde wordt afgevuurd of geluid granaat afgaat, dan de spelers hebben uit te gaan seak en 'kill' elkaar. Als u schot krijgen, bent u uit voor die ronde. Er is geen tijdslimiet. De beste vergelijking die ik u aan dit geven kan is als je Call of Duty speelt: Modern Warfare 2. Dit is eigenlijk zoals Search and Destroy, zonder de bommen. Teams zijn aangepaste, meestal door de spelernaam van de. Laatste levend wint!
CTF (Capture The Flag)
Ik kan betrekking hebben op dit. Mij en mijn vriend spelen in deze enorme bossen op zijn eigendom en we ging op een wandeling één keer en vond twee enorme "vaten" van Helium, gebruikt voor het opblazen van ballonnen. Hij bedacht een gametype dat precies hetzelfde als de CTF, alleen de F subsitute voor vat was. CTK. Wow. Hoe dan ook, het is een twee of meer teamed spel dat beschikt over een termijn. Indien u geschoten krijgen, hebt je aan respawn terug op je basis. In sommige varianten, als je een vlag dragen (of vat: P) dan u kunt alleen uw zijarm brand. De speler die de meeste vangt in een bepaalde periode van tijd, heeft wint!
Rel aanval
Spelers zijn gewapend met een huisgemaakte Riot Shield. (Kan worden gemaakt van dikke plexyglass. Ik zou maken een Instructable op het later) Indien mogelijk, zou het optimale om dit te doen in een stedelijke plaats. ALLEEN op uw woning, of de eigenschap hebt u toestemming om te gebruiken. Dit heeft in principe geen regels. Twee teams. Militaire (in de rel-Sheilds) en Militia.The militie is zwaar bewapend, terwijl het leger is licht bewapend. De kant die wint is de kant die in het bezit van de langste, hetzij door overgave, of bijna geen munitie.
Sloop- of hete aardappel
Dit is leuk. Krijg je een airsoft granaat en tuig voor een lange timer (5-10 minuten). Dit is de FFA met sommige twist. Een gelukkig persoon krijgt de granaat, en vinden van andere spelers en heimelijk de kolom verbergen door andere spelers zonder hen te weten. Zodra de granaat afgaat, wint degene die het geplant. Spelers zijn zeer licht bewapend. Pistolen met slechts één mag. Ghillie Suits zou nuttig hier.
Dekking van oorlogen
Nogmaals, ik dit idee te danken aan mijn vriend. Dit is strikt voor CQB. In principe 1 tegen 1. Er is zware dekking rondom de arena. Je moet spelen een spel van kat en muis hier, zo te zeggen. Om te beginnen, de croutch van beide spelers achter dekking. Wanneer een pistool is geschoten om te beginnen met de ronde, de spelers van beide opduiken, of meestal een doet. Eerste een tot raakte de andere speler wint.
Gelijkspel Breaker
Nog een van mijn vrienden ideeën. Kort en zoet. Twee spelers hebben C02 revolvers met slechts één shell in elkaar. De spelers beginnen rug aan rug en hebben drie grote stappen nemen vervolgens zweep rond en trekken hun pistool en schiet hun tegenstander. Eerste schot verliest!
Snelle trekken
Vergelijkbaar met Tie-Breaker, alleen deze heeft een vuile draai aan het. Spelers staan slechts vijf voeten naast elkaar, en wanneer iemand niet spelen zegt te gaan, ze leeg uit alle zes schelpen op de apponent. Uiteraard hit degene die krijgt eerste afkopen, omdat 480 fps van vijf voeten pijn als de hel!
Duck Hunting
Dit is precies zoals het klinkt. Twee spelers, een persoon heeft slechts één ronde in hun wapen. De andere is ongewapende en staat loodrecht op de gewapende één, 20 voeten weg. De ongewapende speler heeft te joggen voor 20 voet over het veld of aan het merk van een land, terwijl de gewapende speler heeft aan het vuur een ronde en sloeg hem. Als de 'runner' de vinkjes doorstaat, wint hij. Als hij geraakt wordt, wint de gewapende speler.
Eend Sniping
Dit is de eend jacht op steroïden. De gewapende speler heeft een 480 + FPS sniper rifle en 100 voet weg van de 'runner' is. De loper heeft te lopen 50 voeten zonder geraakt. Dezelfde regels gelden voor beide.
Nacht Opps
Dit is de moeilijkste. Dezelfde als aanval, echt, alleen in het donker met tracer eenheden gemonteerd aan de kanonnen, nacht visie optica en RIS gemonteerde zaklampen. Best leuk!
Dit zijn allemaal ideeën echt. Ik weet zeker dat je kunt komen met veel meer dan ik kan, hoewel! : P