Een van de meest voorkomende problemen van pinball verzamelaars is waar we de volgende keer. De gedachte kwam bij me op een dag - wat als ik opnieuw kon purpose de flipperkast? Ik kon vervolgens vervangen door een bestaand apparaat de pin, en mijn probleem zou worden opgelost. Met dat in gedachten omgezet ik mijn 1975 Bally Wizard de nauwkeurigste klok in het huis. En alles wat ik nodig had was een Arduino, A-GPS-ontvanger, een 8 relais boord en sommige geassorteerde oneven bits.
Kenmerken:
Flipperkast zal automatisch de macht van de ingestelde tijd elke dag en dan opnieuw weer te geven van de huidige tijd, het jaar, de tijd die voor het alarm is ingesteld en de datum maand/dag. Dan, zolang de GPS heeft een signaal die eenmaal een minuut voor de rest van de dag wordt de tijd bijgewerkt. Op het moment dat u zou willen gaan naar bed de Arduino zal snijden macht aan het spel en het blijft uitgeschakeld totdat het gewenste tijdstip. Moet u een stroomstoring in de nacht zal de machine niet verliest zijn instellingen. Als de stroomtoevoer is hersteld alvorens de alarmtijd zal de machine wakker als normaal, anders die de machine zal wakker zodra de stroomvoorziening is hersteld.
Als het spel wordt aangedreven op want het is nog niet het bed tijd en het is na de alarmtijd dan om 12 uur, zal 1 uur of 1 pm het spel doen een volledige reset. Dit zorgt ervoor dat de klok niet heeft gekregen uit als gevolg van een stuc score haspel, houdt de tijd in een 12-uurs notatie en de datumweergave up-to-date houdt.
De machine zal automatisch wordt aangepast aan de zomertijd en schrikkeljaren.
[[Video (http://www.youtube.com/watch?v=uUnR5iLF33M)]]
Coole functies:
De machine zal automatisch munt-up voor een reset moet - geen behoefte aan hebben het spel instellen op vrije spelen te doen dit alles. Uitzetten van de klok (Arduino) zal u laten spelen het spel alsof geen wijzigingen hebben aangebracht tot het.
Koelste eigenschappen:
Bij de vaststelling van scores naar de juiste displays in plaats van achter elkaar zal tellen van de machine verder de verschillende scores willekeurig - enigszins willekeurige timing en willekeurige scoren - en elke zo vaak luisteren voor de occasionele 500 of 5000 punt score vorderingen zoals u zou krijgen een hoog scoren doel raken. Blikken en geluiden meer als een flipperkast bespeeld, zij het nogal wat sneller dan de meeste spellen, als het wordt naar de juiste weergave.
Dit alles gebeurt zonder maken van elke permanente wijzigingen TO THE GAME. Neem de Arduino en de draden uit - het spel is als het was voordat je begon zonder het maken van een schroefgat of solderen iets aan de machine.
Disclaimers:
Ik heb de vonken die deze machines kunnen genereren en heb ik het gevoel van de stroom van elektriciteit door middel van mijn arm. Ik voelde de tranen lopen over mijn wangen als ik deze die hetzelfde komen onder mijn Arduino gezien heb vonken wanneer het plaatsen binnen de flipperkast dat niet had moeten heeft aangeraakt. Als deze dingen u, zorgen aangezien zij zouden moeten, dan weet dit - dat is dat niets vergeleken met de reactie die je krijgt als je betrapt een klok-radio in de slaapkamer te vervangen door een flipperkast.
De atomaire synced vordering mag een beetje liberaal - maar de krijg ik de kloksignaal van satellieten zijn, dus in zekere zin mijn flipperkast zo goed nu is. Het heeft ongeveer een 1-2-seconde vertraging.
Maar serieus mensen... De spanningen in een flipperkast variëren van 6 tot en met volledige lijn spanning uit de muur zo laag. Wees voorzichtig daar. Dit is waarschijnlijk niet het beste wat te doen als je nog nooit hebben gespeeld rond binnen een pin voor.