Stap 5: Eigenlijk animeren: romp en hoofd
Oke, dus, zie je dat muis? Oke, nu zie je de rechterknop op die muis? Perfect, hoe zit links een? Alle de lagen maar de romp een vervolgens te vergrendelen. Goed, nu de linkerknop klikt u naast de romp van je personage en houd deze ingedrukt. Zorg ervoor dat u de zwarte pijl, gereedschap geselecteerd. Sleep nu de cursor en de rest van de romp en het hoofd en het vrijgeven. Dory, nu rechterknop klikt u op de geselecteerde romp en hoofd en selecteer 'omzetten in symbool'. Zwellen, nu zorg ervoor dat het een filmclip, de naam van het symbool en de linker clicky ok. Fijn en dandy, nu rechts klik op het nu geconverteerde symbool en kies Bewegings-tween maakt (Let op, zorg ervoor dat u bij het eerste frame/hoofdframe). Voldoende, nu de romp en het hoofd langs hoe u wenst, waar u Schuif wilt naar hoofdframes maken en buigen van het pad als u wilt. Bijvoorbeeld, als bij ongeveer een kwart van de weg in, je wilde naar omlaag, gaat u naar het frame van wens die u gebeuren langzaam bewegend en schuif het wilt naar de gewenste locatie te beëindigen, en met de schittering van bewegings-tweening, zal het de rest automatisch ingevuld. (Voor verdere helpusing bewegings-tweens, een goede vriend van mij maakte een zeer mooie instuctable over hen hier. U moet klikt u erop. Serieus. Zelfs als je dit begrijpt. De aanbevolen, man, het is gebonden aan goed.)
Zien, gemakkelijk. Is eigenlijk de langste paragraaf voor eigenlijk nog animeren. Wat? Wie zei dat?