Stap 3: Regels (optioneel)
De punten van de gaten, vanaf de bovenste regel:
12-20-30-20-10
-------100--------
50---M---50 (paddestoel)
--------------------
---b---(bal)
---c---(cue bal)
Witte bal kan alleen vanaf het startpunt worden gestart. De rode bal (token, natuurlijk) moet op het speelveld waar mogelijk; het streven is altijd gedaan met het, en toen viel in een gat, onmiddellijk moet hem terug op de volgende gericht. De puntenwaarde verdubbelt het gat waarde wanneer gepot. De speler is in spel, terwijl hij (of zij) kan de zak van tokens. Wanneer de speler wil om uit te gaan van de huidige ronde met zijn punten, is het mogelijk alleen die kast, als maakt een contactpersoon zonder zakken - in dit geval de tegenstander komt te spelen. Het doel is de eerste die de nodige punten verzameld (dit is onderwerp van een akkoord, wij bepalen het normaal in 250). Wanneer een speler in zijn ronde heeft gepot maar niet in geslaagd om een contactpersoon aan het einde, zijn zijn punten in die ronde omgekomen. Wanneer hits de paddenstoel en het tips up, van al de van de speler punten zijn omgekomen! Wanneer iemand een contactpersoon kan niet maken, en is niet in een ronde gepot, hij die ronde moet eindigen, en de tegenstander komt. Wanneer iemand wil om uit te gaan met de vereiste winnende punten, is het mogelijk, wanneer hij (of zij) een laatste contactpersoon kunt maken. In sommige bedrijven is deze laatste knock alleen geldig bij het gebruik van de rode bal. Wanneer alle van de ballen op de tafel zijn, heeft de speler te halen naar de dichtstbijzijnde bal vanaf het startpunt te streven. Wanneer een bal komt terug achter de honk-lijn, de losts van de speler punten in die ronde.