Stap 2: Learner.cpp
Maak een ander bestand met de naam learner.cpp en kopieert u de code in de afbeelding.
Neem een blik bij de functie reageren. Het algoritme is fundamenteel eenvoudig, maar de bestandsbewerkingen verwarrend kunnen zijn.
Op regel 15 Wij creÃ˲r een dossiervoorwerp stream en wijs het geheugen bestand voort wachtrij 16. Let op het ios::in-argument. Dit betekent dat we openen van het bestand voor inbreng wilt, dat wil zeggen het bestand te lezen.
Op regel lus 19 we beginnen een tijdje die zal blijven tot het einde van het bestand is bereikt.
Regel 21, getline, leest een multi woord lijn, waar de cursor is momenteel zat, en dan verplaatsen naar de volgende regel voor de toekomstige werking. De zin wordt opgeslagen in de id-variabele.
Op lijn 23 zien we als de huidige zin overeenkomt met de zin van de gebruiker. Doet u dat we gebruiken getline opnieuw op regel 25 om de reactie onder de gecompenseerde zin te krijgen. Het antwoord is toen zei de learner's stem-object gebruiken, en dan laten we de functie op lijn 27.
Als we het einde van het bestand bereiken en we geen antwoord hebben gevonden, dan gaan we naar lijn 31, waar we het bestand sluiten.
Op 32 openen we opnieuw het bestand, maar dit keer voor uitvoer, d.w.z. programma indienen. Ook voegen we het argument van de ios::app om ervoor te zorgen dat we aan het einde van het bestand kunt toevoegen.
Op 33 we schrijven van de eerste zin, en herhaalt u vervolgens de zin op 35 de gebruiker voor een ideaal antwoord te vragen. Antwoord van de gebruiker wordt dan geschreven, en het bestand wordt gesloten.
De functie zeggen op regel 46 gewoon geeft de uitdrukking aan de stem-objecten zeggen functie voor tekstuele en hoorbare uitgang.