Stap 12: Tijd voor het programmeren van de show
Java is mijn taal van keus dus schreef ik een kader en een simulator voor mijn lichtshow. Om te spelen audio, ik gebruikte de Java Media kader en om de seriële poort om te praten met de Arduino, ik gebruikte de RXTX-bibliotheek. Ik wilde de zaken eenvoudig te houden, dus ik ben alleen het schrijven van gegevens naar de USB-poort en niet proberen om alle reacties te lezen.
Om te synchroniseren de animaties met de muziek, ik net schreef een beetje code om te beginnen met het afspelen van het nummer en vervolgens telkens wanneer ik op een toets drukt, zou het markeert een tijdstempel. Niet de meest nauwkeurige methode, maar het werkte goed genoeg. Ik gebruikte dan de tijdstempels weten wanneer te schakelen naar de volgende gewenste animatie.
Zodra de code is geschreven, voegde ik wat code ontvangen van belangrijke gebeurtenissen van het draadloze toetsenbord en de technische kant van het kostuum was vrijwel compleet.
Ik liep een Accutest afvoer en zelfs met behulp van de laptop van de USB-poort voor het aandrijven van de Arduino en LEDs, het was kundig voor stormloop voor iets meer dan 3 uur. Mij trachten opwaarts bewegen alle bestanden naar een RAM-schijf in de hoop kunnend aan de macht de harde aandrijving en uitvoeren van het systeem langer. We zullen zien.
Hier is een video van het tuig in actie: