Stap 6: Stap 5: de kamer van de combinatie (vervolg)
Nu voor de bedrading. Voer een combinatie, alle van de hefbomen die deel van uw combinatie (bijvoorbeeld Lever 2, hefboom 4, hefboom 6 uitmaken), dit ook te doen voordat u de redstone toevoegt of het niet goed werkt. Vervolgens wil de hoofdschakelaar (a.k.a de Enter-knop) kijken naar de tweede afbeelding (ook rekening mee dat die redstone fakkels, regelmatige fakkels niet werken) en kopieer deze precies. Zoek vervolgens de hendels die worden omgedraaid als onderdeel van uw combinatie door redstone fakkels langs de obsidian, degenen die niet oplichten zijn uw combinatie. Zodra u dit heeft gedaan, breek alle de fakkels die worden verlicht, en in plaats daarvan doe een wol blok onder hen. Voor de fakkels die zijn niet verlicht, redstone direct onder hen zonder een wol blok (de vierde foto) zetten. Tot slot, om te verbinden de belangrijkste circuit (Enter-knop) en het circuit van de combinatie, plaats redstone op de spatie tussen de twee delen van obsidiaan (foto 4). Zodra dat gebeurd, is dat het! Nu, wanneer een verkeerde combinatie is ingevoerd, de deur niet openen, tenzij de juiste keuze is ingevoerd. Ook heb ik het hier niet gedaan, maar ik zou voorstellen om te zetten van tekenen onder de combinatie hefbomen om gemakkelijker te onthouden uw combinatie.