Stap 5: Eenheid Code
1-Zorg ervoor dat SerialPort communicatie door inschakelen
Bewerken -> Instellingen -> project speler -> optimalisatie -> api compatability niveau -> .NET 2.0
2 - het maken van een leeg doel van het spel en na script aan het koppelen
else { readImage.sprite = offSprite; writeImage.sprite = onSprite; } }
IEnumerator readString() {
privé SerialPort poort = nieuwe SerialPort (+ "COM11", 9600); privé bool isReading = false; Gebruik dit voor initialisatie void Start () {poort. Open(); poort. ReadTimeout = 25; StartCoroutine(readString()); while (true) {
if (port.IsOpen) {
try {
else {readImage.sprite = offSprite; writeImage.sprite = onSprite; string data = port.ReadLine(); Debug.Log(data); if (data == "0") { isReading = !isReading; lcd.text = ""; } else if (data == "#") { lcd.text = ""; } else { lcd.text += data;
}
} catch (System.Exception) {
}
}
string data = poort. ReadLine(); Debug.Log(data); Als (gegevens == "0") {isReading =! isReading; lcd.text = ""; yield return null; } anders als (gegevens == "#") {lcd.text = ""; } }
opbrengst return null;