Stap 16: Q hersenen verbinden met Flight Controller
In deze stap zal we de hersenen Q aansluiten op de vlucht controller zodat de vlucht controller kan het verlenen van opdrachten voor het controleren van de motoren.
Laten we nu verbinden met de Q-hersenen de vlucht controller. Er zijn vier Connecties van de hersenen van Q op de vlucht controller waarmee de KK2.1 om te controleren de vier motoren. Om te beginnen het proces, door Q hersenen draden te verbreken door de verbinding hub die we eerder gebruikten en de verbinding hub gereserveerd.
Als de aansluitingen voor de radio-ontvanger, elke verbinding op de KK2.1 voor de Q-hersenen heeft drie pinnen: een grond pin, een macht-pin en de pin van een signaal. Ook graag de aansluitingen voor de radio-ontvanger, slechts één macht en één grond verbinding nodig is. Dat is waarom, als u de gekleurde draden van de Q-hersenen bekijkt, zult u opmerken dat, hoewel elk is aangesloten op een geaarde vrouwelijke connector, enige daadwerkelijk heeft drie draden aangesloten, omdat slechts één op de grond en een stroomaansluiting nodig is.
Er zijn echter twee problemen. Eerst, de volgorde van de motoren rond de quadcopter komt niet overeen met de volgorde van de KK2.1 vlucht control board. Gelukkig is dit een eenvoudig probleem op te lossen; We zullen gewoon wijzigt de volgorde waarin we de Q hersenen signaal draden in de vlucht controller aansluiten. We doen dat een beetje later. Het tweede probleem is een beetje lastiger op te lossen. Hoewel het feit dat slechts één van de vier stekkers uitgerust met macht en grond verbindingen bespaart draad, de kracht en de grond verbindingen zijn aangesloten op de verkeerde stekker. De KK2.1 vlucht controller duurt slechts macht door middel van de uitgang 1-verbinding, dus we moeten zullen om ervoor te zorgen dat de macht en gemalen draden aansluiten op de juiste plekken.
Laten we nu dit tweede probleem oplossen. Wat we gaan doen is los van de macht en draden van de Motor 3 stekker op de grond en deze opnieuw koppelen aan de Motor 4 stekker omdat de Motor 4 stekker eigenlijk in de Output 1 plek gaat. Meer daarover later, volg voor nu, deze instructies:
- De draden worden gehouden in de pluggen door kunststof clips. Met behulp van de punt van een mes, kleine schroevendraaier of andere kleine nieuwsgierige instrument, wrikken van de kunststof clip boven de zwarte grond draad. Vervolgens, trek de draad.
- Gebruik dezelfde procedure om de middelste draad van de stekker.
- Pak de stekker Motor 4, die degene met de bruine draad is en glijden van de macht van de rode draad in de middelste sleuf.
- De draad van de zwarte grond glijden in de laatste resterende sleuf, degene tegenover de witte draad.
Nu dat we de macht en gemalen verbindingen hebben opgelost, kunnen we beginnen met het aansluiten van de draden. Op de KK2.1, de buitenkant (verst van het scherm) pinnen zijn grond, de middelste pinnen zijn macht, en de inwendige pinnen zijn signaal. Dus, vanaf de bovenste rij van pinnen, route de bruine draad dat wij slechts de macht hechten en verbindingen met gemalen via één van de gaatjes in de plaat boven lichaam en stekker in de aansluiting zodat de bruine draad op de interieur pin aangesloten. Daarna, de witte draad stekkers in de derde rij van de pinnen, opnieuw met de draad zelf op de plek van het interieur. De gele draad komt daarna, sluit dat ook. En ten slotte sluit de rode draad aan de vierde rij.