Stap 2: De camera, de camera houder plaat en een wormwiel te verplaatsen
De camera is gekoppeld aan een 4 x 4 houder plaat die was gekoppeld aan een grotere 6 x 14 plaat met twee rij van platte stroken en een getande rek op de top. Dit berust, en beweegt, op twee platte stroken die worden geplaatst op het frame van de Microscoop. De camera plaat wordt bewogen door een worm gear.
Vier 10mm M2 schroeven werden bevestigd aan de camera met elke twee noten. Hiervoor was het nodig om zorgvuldig de gaten in de camera is PCB tot 2 mm. De functie van de schroeven als afstandhouders, die waarschijnlijk nodig als de camera zijn sommige warmte produceert, en deze constructie laat de camera verwijdert en kleine aanpassingen toepassen op de camera positie. Ik gelijmd de schroeven aan een 4 x 4 plaat die flatend op de hoeken waren. De 4 x 4 plaat met de camera werd vervolgens vastgemaakt aan het midden van de grotere plaat.
De camera plaat wordt bewogen door een eenvoudige wormwiel. Dit maakt een vrij nauwkeurige beweging en corrigeert de camera op de gedefinieerde positie. Voor aanpassingen gemakkelijker en nauwkeuriger werd een versnelling met een grotere beurt wiel geïmplementeerd.
Draaien van de lens te wijzigen focus van de camera is een beetje moeilijk. Dus ik heb gewijzigd een LEGO rubber wiel, zodat het nu past op de lens huisvesting (14 mm doorsnede). Het wiel maakt het veel gemakkelijker om te schakelen van de lens en focus aanpassen.
Als u wilt aanpassen van de afstand tussen camera en object kunt u ofwel de lengte van de kolommen, toevoegen of verwijderen van de standaard of laag profiel bakstenen veranderen of kan je sommige stenen onder het object, of beide. De minimale afstand tussen de lens van de camera van B, die heeft een brandpuntsafstand van 6mm, en het object is ongeveer 8 mm. De lens van de camera F met een brandpuntsafstand van 3.8 mm heeft een kleinere vergroting, maar u mag het dichter naar het object verplaatsen.