Stap 1: variabelen
////////////////////////////////VARIABLES///////////////////////////////////
//////////////////////////////Pins
int BtnP1 = 3;
int FledP1 = 5;
int LledP1 = 13;
////////////////////////////////Scores
int ScoreP1 = 2;
int CurrentLedP1 = 0;
Knoppen & vertragingen
int ResetBttns = 0;
Booleaanse P1 = false;
Boole P1Output = false;
Boole P1Delay = false;
unsigned long int P1DelaySave = 0;
int P1DelayInterval = 400;
//////////////////////////////////////////Speed
int Speedstart = 1500;
int SpeedP1 = Speedstart;
zweven SpeedPercentage = 0.955;
niet-ondertekende lange tijd;
Boole TimerActiveP1 = false;
int IntervalP1 = 0;
unsigned long int TimeSaveP1 = 0;
///////////////////////////////////////////Pause
Booleaanse pauze = true;
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
NOTITIES
Alle variabelen moeten heel duidelijk, hoewel het belangrijk is te voldoen aan enkele op uw installatie;
FledP1 deze reageert op de eerste geleid dat is tampon in pin x
LledP1 dit naar de laatste reageert leidde dat is tampon naar pin x
Het is belangrijk dat u alle de leds in een volgende bestelling, de voor loops voor alles inbetween die nummers zorgt.
Dit reageert op de knop die is aangesloten op de pin BtnP1 x
Als u zich afvraagt wat "niet-ondertekende lang" staat voor, is het gewoon een variabele die een grote hoeveelheid bits die zijn toegewezen aan het is.