We zullen een IR-gefilterd camera gebruiken om te lezen "blobs" gemaakt wanneer een gebruiker het scherm raakt; de vlekjes worden gemaakt door de IR stralen botsen met elkaar wanneer de gebruiker het scherm raakt. Deze vlekjes worden vervolgens verwerkt door een computerprogramma als "touch events" en IDs worden gegeven voor het bijhouden van doeleinden. Een tracking dit programma overlays en kunnen handhaven van de coördinaten van het opgegeven touch evenement op basis van een vergelijking met betrekking van de relatieve positie van de ID en een voorspelling van de vermeerdering berust op ruis coëfficiënten en track oriëntatie. Met deze verzamelde informatie kunnen we gebruiken "gebaren" om de overlay van functies en een meer "natuurlijke" interface maken. Onze specifieke ontwerp is uniek in die zin dat het zal een kunstmatig intelligente (AI) gebruiker besturingspunt om te helpen bij het navigeren van de tabel opnemen. Dit is revolutionair, omdat het de eerste keer een AI is opgenomen in een systeem van de multi-aanraking. Bovendien, onze AI — ontworpen door onze eigen Chief Software Engineer, Joshua Deaton — zullen ook revolutionair dat het zal de eerste keer een AI is gebouwd op deze manier. Onze AI, genaamd Arthur, krijgt de mogelijkheid om te simuleren en emotie "speurder" met behulp van een systeem dat woorden als emotionele waarden in hiërarchische syntaxis leest. Op basis van dit concept, elke menselijke gebruiker kan hebben een verschillende ervaring en "relatie" met MARVIS op basis van de waarden die zij uitdrukken. Meer interessant, omdat Arthur niet de essentiële kern van ons systeem, hebben we vervaardigd zijn taken als een normale gebruiker voor de tabel. Met andere woorden, Arthur zal hebben zijn eigen login en kan dienen als een gids, of de assistent in alle projecten of toepassingen nemen wij zijn code in — bijvoorbeeld, Arthur kan worden aangesproken door een lid van de OIDC of een gast om het starten van een taak of login.
Bovendien, onze project zal zich richten op de ontwikkeling van apps voor onze multi-touch tafel. Onze standaard OS van keuze wil Windows 8 en de apps gemaakt zal de steun in het set bedekken gebaren met onze eigen zo goed als steeds de gebruikerservaring met de tabel. Onze apps zal worden ontwikkeld in KIVY, een kader van de multi-aanraking gebaseerd op de programmeertaal Python. Aangezien de kennis die nodig is voor de ontwikkeling van deze tabel zwaar op materiaal zelden onderwezen in de scholen ligt, zal de OIDC ook geven gratis klassen voor studenten op alle gebieden van het ontwerp en de ontwikkeling. Ook, aangezien het project een initiatief van student onderzoek is, willen we een inspanning leveren in het helpen van mensen die geïnteresseerd zijn in het opnieuw te maken, samenwerken, en verbetering van onze ontwerp. Om deze reden, zo lang als krediet wordt gegeven waar zij verschuldigd is, is zal het project openstaan voor alle personen. Onze programma's en de code zal volledig opensource en het ontwerp/bouw proces zal volledig worden gedocumenteerd, gefotografeerd, en split in video ontwikkelaar diaries zodat iedereen die geïnteresseerd is in technologie NUI vermag recreëren en meer informatie over de technologieën van de multi-aanraking. Wij willen creëren nieuwe interessante gebieden voor studenten die uiteindelijk tot snijkant onderzoek pogingen in sixth sense technologie, holografie en meer innovatieve NUI projecten leiden zal.
Een link naar onze website/blog kan hier worden gevonden met belangrijke ontwikkeling updates en een video die vertegenwoordigen onze detectie-test-programma wordt gebruikt op onze eerste rudimentaire prototype model: http://opticalinterface.wordpress.com/
Meer updates zullen binnenkort zoals ons project officieel woensdag, 29 augustus starten zalth, 2012.
De deelnemer voor deze wedstrijd, Joshua Deaton, is inderdaad 21 jaar oud.
DOB: 4/18/1991