Stap 2: Maken de schuim kern sjabloon en versnellingen
Dit om vorm te maken, ik heb een bos van onderzoek op koekoeksklokken en zette een aantal interessante ones samen om deze shape. Ik vond de vogels en het motief van de rendieren dus ik toegevoegd die en het leek dat geen Koekoeksklok compleet zonder bladeren was.
Schets:
Ik eerst deed een schets van wat ik wilde dat het eruit en dan deed een ruwe schatting formaat om erachter te komen hoe groot ik wilde het.
Vistuig:
Laat me eerste zeggen dat ik niet het eerste ding over versnellingen weet. Maar ik wilde dit uitproberen, dus toen het tijd om erachter te komen de versnellingen gebruikte ik dit programma - Gear Template Generator om te maken. In principe kunt dit gratis online programma u de grootte en de stijl van je versnellingen te bepalen door het aantal tanden, neem contact op met hoek, tand afstand, as gat enz. U kunt alleen twee versnellingen tegelijk met het programma, maar het is makkelijk genoeg te gebruiken van een versnelling van elkaar instellen om een nieuwe set te maken. Het is vrij netjes. Ik heb gemaakt 4 versnellingen (dat is echt alles wat ik dacht dat je zou kunnen zien door de voorzijde van de klok)
Uitsnijden van alle vormen en montage:
Nadat ik bedacht had wat ik wilde ik trok het naar schuimkern, snijd het allemaal uit en geplakt samen om te maken wat je ziet in de foto's. De schuim kern versnellingen dat ik had gemaakt werkte Oke, maar ze een beetje squish als schuimkern heeft de neiging om te doen, toen ik probeerde om ze te zetten. Ik kon alleen maar hopen dat ontbijtkoek tandwielen zou moeilijker zijn en goed draaien zou.