Ember (interactieve virtuele kampvuur) (3 / 5 stap)

Stap 3: fabricage


Software:

De code voor de computer of de Pi kan hier worden gevonden: https://github.com/gillythefish/Ember

Hoewel het werkte op de Raspberry Pi hadden we wat problemen op de B + met de seriële aansluiting en moesten we gebruik maken van Minicom voor het initialiseren van de verbinding.

voor informatie over het instellen van de Neo-Pixels: https://learn.adafruit.com/adafruit-neopixel-uberg...

Hardware:

Werkten we met Marin en die genadig schonk de Redwood logs en hen op maat gesneden, alsmede hen vervoerd. Wij vervolgens een Haakse slijper met een ruwe grit-schijf gebruikt om rond de randen, dan een zachtere grit en uiteindelijk hand zand die kunnen een gladde afwerking. Wij vervolgens Deense olie gebruikt om hen te beschermen. Voor de versierend we opgesteld alle planken gemarkeerd het middelpunt dan tikte een spijker in. Bij de nagel we gebonden een tekenreeks van 5 voet met een potlood aan het einde te markeren van de cirkel. Na die lijn met een lintzaag en een mal zagen dat we snijden de circulaire dek.

De 16 rand die balken werden gesneden met een hakken zag op 22,5 graden met een lengte van 1.95ft

De belangrijkste ondersteuning dwarsbalken we eyeballed en gemarkeerd voor het snijden.

We hebben twee kleine plastic bakjes te houden van de elektronische onderdelen en doorboringen door hen en de onderkant van de dwarsbalken om de draden vanuit een centraal punt voor elke aanmelding sturen.

Wij ook laser gesneden een plaquette met 5 equidistante lijnen op het markeren van de locatie van de 5 logs op het dek, 1,5 ft in vanaf de rand.

na het markeren van de omtrek van de logboeken op het dek vervolgens verwijderd van de logboeken en 4 gaten voor de schroeven te komen door gemarkeerd. Dit moest worden eyeballed als de gaten nodig om dicht bij het midden van elk bord voor maximale ondersteuning. na markering en deze gaten boren we vervolgens de logs terug op het dek geplaatst en gemarkeerd de onderkant van de logboeken door de gaten. Ten slotte we omgedraaid secties van het dek op de logs en verdronken hen neer met de lente en 3 ringen. De secties werden vervolgens bladerde terug in de plaats en de Neo-Pixels en sensoren werden onder de logs gerouteerd, voordat het dek was geschroefd in de dwarsbalken.

De sensoren waren ingeklemd tussen twee rubberen stoppen en geplaatst onder de log. Ze nam sommige fijnafstelling met shims.

De productie en ontwikkeling duurde ongeveer een maand niet met inbegrip van vroege concepten en experimenten.

Gerelateerde Artikelen

Interactieve virtuele spelen voor de partijen van de verjaardag van de kids'

Interactieve virtuele spelen voor de partijen van de verjaardag van de kids'

ooit gekeken naar een Wii of Xbox spel en dacht dat 'Ik wou dat ik kon maken een spel dat mijn kinderen zou willen spelen'.  Nou, dit instructable zal u tonen hoe.  We beginnen met het spel concept alvorens ze naar de ontwerp-, hardware- en firmwarev
De interactieve omgevingen prototyping in virtuele werkelijkheid met Google karton, eenheid en Hotline Bling (TfCD)

De interactieve omgevingen prototyping in virtuele werkelijkheid met Google karton, eenheid en Hotline Bling (TfCD)

Deze dagen, (meeslepende) ervaringen zijn prioriteit gegeven aan over pure functionaliteit en specificaties op papier. Deze verandering van focus heeft beïnvloed het ontwerpproces van industrieel ontwerpers, architecten, app-ontwikkelaars en artieste
Interactieve Bluetooth Mood Lamp

Interactieve Bluetooth Mood Lamp

Voor onze laatste Project van elektronica bouwden we een interactieve stemming-lamp, die bouwt op een vorige project (Zie voor een versie 1), maar het verschil is dat de gebruiker met de lamp via bluetooth communiceren kan! Wie moet een potentiometer
Interactieve Halloween spiegel

Interactieve Halloween spiegel

hebben We een interactieve Halloween spiegel.Het is een computerprogramma met een gezicht erkenning module. Het gebruik van een webcam te nemen van een live video en grappige Halloween maskers zetten de gezichten op het scherm.Stap 1: U moet enkel ee
Interactieve televisie Show spel

Interactieve televisie Show spel

Interactieve TV is een tamil kanaal, waar wij veel van de programma's en ook interactieve spelen met het nummer te bellen en gebruik de mobiele knop om het spel spelen op de televisie. Willen doen iets dergelijks voor lokale kabel-TV voor mijn vriend
Interactieve grafieken te Embedding in Blogs en Websites

Interactieve grafieken te Embedding in Blogs en Websites

Dit Instructable zal tonen u hoe te maken en te publiceren van mooie en gratis interactieve grafieken in uw website of blog.Voor dit voorbeeld gaan we om plotly, een gratis cloud-gebaseerde tool staat gemakkelijk om allerlei verschillende mooie grafi
Met behulp van Helium van virtuele atomen

Met behulp van Helium van virtuele atomen

Helium is een volledig draadloze platform voor het internet van dingen, leveren van geïntegreerde hardware, software interfacing en infrastructuur eenvoudig, efficiënt en veilig objecten verbinden met het internet. Als u geen hardware kunt u nog stee
Interactieve tabel! IKEA SYNAS Sketchup + edddison + Lamp

Interactieve tabel! IKEA SYNAS Sketchup + edddison + Lamp

Hallo allemaal!edddison, gevestigd in Austriaprovides cutting-edge producten voor het maken van 3D-gegevens interactief.Vandaag willen wij u laten zien hoe onze edddison software en een IKEA SYNAS -lamp gebruiken om te lopen via Sketchup-3D-modellen!
Interactieve Arduino kerstboom

Interactieve Arduino kerstboom

hello...Dit is mijn eerste arduino project, mijn kennis van programmeren is zeer basic, dus verwacht niet dat schone code. : PHet concept is: Maak een interactieve kerstboom waar de surfer de kleur van de ster kunt kiezen.Doelstelling: Studie van de
Interactieve Mat van de Makey Makey Minecraft

Interactieve Mat van de Makey Makey Minecraft

We wilden zien als wij een interactieve mat die kan worden gebruikt met Minecraft om een ervaring te creëren waar een echte persoon wordt verplaatst van de virtuele persoon in Minecraft kunnen maken.Stap 1: materialen Schuim Mat stukkenAluminium Tape
Interactieve led lamp | Tensegrity structuur + arduino

Interactieve led lamp | Tensegrity structuur + arduino

Dit stuk is een beweging-responsieve lamp. De lamp is ontworpen als een minimale tensegrity sculptuur, en verandert de configuratie van kleuren in reactie op de afdrukstand en de bewegingen van de hele structuur.Met andere woorden, afhankelijk van de
Muurschildering van interactieve Spacelady

Muurschildering van interactieve Spacelady

Spacelady is een interactieve, Arduino-gecontroleerde LED muurschildering. Met behulp van een Capacitieve touch sensor, triggert de Arduino lichten en geluiden als koper tape pads zijn geraakt. Om te begrijpen van de functionaliteit van deze muurschi
3D interactieve Aquarium achtergrond

3D interactieve Aquarium achtergrond

In dit instructable, ik zal je laten zien hoe maak je een 3D interactieve achtergrond met grotten, en een onderwater zand vallen. Het is vrij gemakkelijk te maken, en is zeer goedkoop. Het kost tijd, maar het eindproduct ziet er geweldig en uw famili
Grafeen dromen - een Ember, binnen Project

Grafeen dromen - een Ember, binnen Project

Ik begon steeds geïnteresseerd in grafeen en micro rooster terwijl het werken aan ruimtevaartuigen.Ik droomde altijd over hoe de wereld eruitziet wanneer we meester materiaal die momenteel alleen in laboratoria, of nog dat we nog niet eens ontdekt.Ru