Stap 4: Interne bedrading
Gaan in dit project, had ik geen idee als bedrading van deze twee gitaren samen zou werken. Ik veronderstelde dat als ik de knoppen van de fret bekabelde en schakelaar van de aanvullende gitaar parallel aan de oorspronkelijke gitaar tokkelen, een speler beide sets gebruiken kan fret knoppen of strum bar terwijl het spelen van het spel.
Aangezien het doel was om de twee gitaren fungeren als één domeincontroller, moest ik de gegevens reizen van beide gitaren samenvoegen en stuur die via slechts één USB-voedingskabel naar de Xbox 360. Leek mij de beste optie om te proberen aan de macht gitaar 2 uit het netsnoer voor gitaar 1 dus ik begon door het snijden van de macht glaskoord binnen de gitaren. De macht snoeren bestond uit verscheidene kleinere kleurcode draden. De interne bedrading van gitaar 2 de stroomkabel was niet lang genoeg om te bereiken helemaal over gitaar 1, dus ik gesoldeerd extensie draden te bereiken gitaar 1. Daarna vastgesoldeerd ik de interne voedingskabel voor gitaar 2 en de gedeelten van de gitaar 1 netsnoer samen. Dit resulteerde in gitaar 1 hebben de dezelfde bedrading schema als voordat de netkabel werd gesneden, behalve dat gitaar 2 dan ook door de dezelfde koord aangedreven werd. Toen ik de dubbele nek-gitaar testte, draaide de beide indicatoren macht groen met vermelding van zij macht hadden, maar Guitar 2 had helemaal geen functionaliteit. Dus ik verwijderd van de macht snoer splice en ging terug naar de tekentafel.
De enige andere optie die ik kon bedenken was de bar strum splice en fret knoppen voor gitaar 2 in de bedrading van gitaar 1. Kortom, dit zou de truc van de Xbox in het denken was er slechts één controller, maar deze controller zou hebben tweemaal zoveel knoppen (in de vorm van de gitaar 2). Ik maakte unieke markeringen op het lint voor elke individuele draad om ervoor te zorgen dat wanneer ik verbinding het aan de randen in gitaar 1 niet had ik per ongeluk omgekeerd de Connecties van de draden. Daarna vastgesoldeerd ik alles omhoog.