Stap 1: Prototype in digitale
Hoewel ik had dit idee in mijn hoofd voor een paar maanden, vind ik het moeilijk om te simuleren van reflecties in mijn hoofd. Iets uit het verleden een platte, interne reflectie spiegel en mijn hoofd ontploft. Dat is waarom ik vertrouwen op computers.
Fusion + Maya kunnen zowel doen sommige fatsoenlijke renderings met ray-tracing. Dat betekent, dat het zal simuleren fotonen van de lichtbron verplaatsen en stuiteren op de juiste manier gedurende het gehele model.
Als je door enkele van de gifs kijkt, kunt u zien hoe ik dit idee in simulatie vóór de bouw van om het even wat zelfs onderzocht. Daarnaast had ik een mechanisme waardoor deze schijnbaar onmogelijke sculptuur werken geschetst.
In een van de gifs speel ik met plakjes van een cilinder (per definitie, ellipsen) zodat het profiel van het hele beeld als een cilinder blijft.
In een ander, ik houd de ellipsen, maar maken het regelmatige afstand en hoeken. Hoewel een beetje meer fascinerend, is dit minder interessant voor mij, omdat je niet krijgen een kans om te verkennen van het stuk.
In een ander, ik maak de spiegels cirkels (subtiele verschil), maar het creëert een waggelen effect. Hoewel interessant, het is ook vergelijkbaar met een tentoonstelling op het Exploratorium, en het effect doet afbreuk aan het effect dat ik wil benadrukken-dat de lijn is niet langer een lijn.
Hier is een sub instructable over hoe te maken van een animatie in Fusion 360 (want het is niet duidelijk).