Stap 3: Kenmerken van de opsporing van het gezicht
Je ziet jezelf met een rechthoek rond je hoofd. Als u uw hoofd rond het scherm verplaatst, ziet u het vak volgen van je gezicht. Als u draai je hoofd naar de kant, is het vak verdwijnt. Het is niet perfect, dat soms lijkt te denken dat een willekeurige objecten achter me een gezicht is zoals u kunt zien in de video. Ook, beïnvloedt de verlichting van de kamer die u bent in de opsporing. Als u klikt en op de schets-venster sleept, kunt u het contrast en de helderheid instellingen om te helpen met een betere opsporing van het gezicht.
Enkele van de nuttigste eigenschappen met deze schets zijn:
X & Y coördinaat locaties van je gezicht kunnen worden gevonden met gezichten [sommige geheel getal] .x en gezichten [sommige geheel getal] .y. Het getal in de beugel is voor het vinden van de coördinaten van een bepaald gezicht, als er meerdere mensen die is het opsporen. Als er slechts één persoon te detecteren, zou het gezichten [0] .x en gezichten [0] .y. Als er twee mensen in het scherm en u wilt weten wat de locatie van de tweede persoon, zou het gezicht [1] .x en gezichten [1] .y.
Ook kunt u ook Ontdek de breedte en hoogte van het gedetecteerde gezicht. Dit is handig om te bepalen hoe dicht de persoon is aan de camera. Hoe groter de breedte, kunt u aannemen dat zij staan dichter bij de camera, of ze een gigantische hoofd hebben. Vind je de breedte of hoogte, gebruikt u gezichten [sommige geheel getal] .width en gezichten [sommige geheel getal] .height. De integer die u gebruikt in de haakjes, is dezelfde methode die u moet volgen voor de X- en Y-coördinaten.