Stap 4: Vereenvoudiging van uw model in Fusion 360
tools: Fusion 360
Open Fusion 360.
Op de linker bovenzijde wilt weergeven van het deelvenster gegevens en klik op het uploadpictogram (cloud).
Sleep uw .obj-bestand naar de aangewezen venster en klik op uploaden. Dubbelklik op de preview van uw geüploade bestand om het te openen. U kunt het deelvenster gegevens nu sluiten.
Klik met de rechtermuisknop op uw mesh en kies verplaatsen om uw model in elke viewport.
Wanneer u klaar bent ga naar de linker bovenzijde te maken > vak. De grootte van de doos met pijlen in elke viewport aanpassen van de grootte van uw mesh-model aanpassen. Met behulp van blue schuifregelaars toevoegen divisies in dit vak typt. hoe ingewikkeld dat uw mesh is de meer gezichten die je nodig hebt. Wanneer u klaar bent klik met de rechtermuisknop en kies OK dan weer vlak tikken en uw model bewegen in elke viewport overeenkomt met de positie van uw mesh.
OK, nu ben je klaar voor wat magie! Controleren dat je in de Sculpt modus (bovenste linkerzijde) dan gaan wijzigen > trekken.
Ga naar Selecteer en kies venster selectie. Sleep het venster over je vak, bevestig met OK... en voila!
Hebt u een mooie T-spline vorm overeenkomen met uw mesh-model. U kunt nu uw mesh.
Vergeet niet om uw gloednieuwe model opslaan!
Stay tuned voor het volgende deel van deze tutorial waarin ik deze digitale schets in iets minder dubbelzinnig zet :)
Controleer deze video om te zien deze nuttige techniek uitgelegd.
Fusion 360 krijgen hier.