Stap 5: Bouwen de besturingselektronica
De afbeeldingen hierboven tonen mijn setup: de gitaar is aangesloten op een kop ik geborgen van een PlayStation 1, die is aangesloten op mijn Arduino Uno. De Arduino decodeert de seriële data van de controller zoekt knooppersen en Verschuif macht naar de Relais dienovereenkomstig.
De relais zijn dan aangesloten op de magneetafsluiters op de belangrijkste vergadering via een mooie lange kabelboom met behulp van een setup common ground.
Om te spelen FireHero, de speler gewoon een video van de gitaar held grafiek horloges en dienovereenkomstig de gitaar bespeelt. Elke keer als hij op een knop drukt terwijl het tokkelen op de gitaar, zal de Arduino brand het juiste relais en dus het effect van de vlam overeenkomt met die nota.
Je moet de vijf digitale uitgangen van de Arduino (de standaardwaarde is pinnen 1,2,3,4,5) draad aan Relais die vervolgens de magneetafsluiters bepalen zal. Natuurlijk, vereist dit het gebruik van een transistor en een blokkerende diode (een snelle zoekmachine van Google op Arduino relay circuits zal dit duidelijk omhoog). Ik gebruikte dan zes 25' lengtes van single-dirigent draad (ik gebruikte 14AWG, want dat is wat ik had liggen, maar de draden hoeft te dragen een paar versterkers in het worst case scenario, dus 18AWG of 22AWG ook goed werken zal) voor het aansluiten van de Relais tot de magneetafsluiters. Een gemeenschappelijke-grond kabelboom is eenvoudig te maken, en alles wordt aangedreven door een kleine 17Ahr 12v accu.
Voor het gebruik van de meegeleverde Arduino firmware, moet u het downloaden van de PlayStation 2 Controller bibliotheek hier. V1.5 is de laatste en is vereist voor de verstrekte code. Volg de instructies voor de bibliotheek over hoe haak je controller - Bill Porter heeft opgemaakt aantal grote middelen en een enorme hoeveelheid tijd te propageren oplossen en voor iedereen toegankelijk maken van deze bibliotheek heeft doorgebracht. (Als je dit leest, Bedankt Bill!)