Stap 4: De Code.
De code van de Arduino voor de flakkerende vlammen en de pulserende is een paar eenvoudige functies, en vervolgens een lus die de functies aanroepen. Als u gewoon wilt een ontzagwekkende pompoen ASAP verder met de stappen.
Als u geïnteresseerd in de code bent, neem een kijkje op de reacties op het krijgen van een begrip van wat het doet. Als u wijzigingen wilt aanbrengen, adviseer ik beginnen bij het einde waar functies worden aangeroepen. Één meer ding... deze code en de code in de 123D simulatie van schakelingen zijn identiek en lopen in zowel de simulator en op een fysieke Arduino!
Stappen voor het programmeren:
- Uw Arduino Uno (of equivalent) verbinden met uw computer via USB.
- Arduino Appopent.
- Openen van de code (bijgevoegd), of krijgen door te klikken op "Code-Editor" op de simulatie (uit stap 1)
- Plak de code in de Arduino-app.
- Kies in het menu Extra Board--> Arduino Uno
- Vanuit het Tools menu kies programmeur--> AVR ISP
- Druk op de "Verify" knop (vinkje).
- Druk op de Upload knop (pijl).
Je Arduino moet nu worden geprogrammeerd! Aangezien de rode LED wordt aangedreven direct door de Arduino moet u het flikkeren. Voor de andere LEDs te trillen op hun volledige potentieel u wilt loskoppelen van de USB-kabel en de macht alles met de 9V-batterij.
--------
Kunt u de code verbeteren? Je het bouwen? Als u alstublieft een reactie achterlaten en/of uw code online delen. Bedankt!