Stap 3: Praktijk en spelspel
Wees creatief met hoe je gebruiken en spelen met uw nieuwe doelstellingen. Maak uw eigen spellen en regels.
Willekeurige praktijk
- Set markeringen willekeurig gedurende uw speelruimte.
- Willekeurig kiezen uw doelen.
- Gooi en volgen.
- Blijven volgen en gooien totdat u uw doel raken dan kiezen voor een ander doel.
- Aantal veel te kiezen, kiezen sommige in de buurt.
Partner praktijk en concurrerende spelen
- Plaats twee doelstellingen op elke gewenste afstand uit elkaar. Meestal een afstand die beide werpers kunnen gooien betrekkelijk nauwkeurige.
- Elke persoon staat achter de doelstelling van hun partner.
- Om de beurt gooien heen en weer streven naar doel.
- Als u wilt het concurrerende, stand op 1 punt voor een treffer, off 2 punten voor een hit en spiegelen de cup de markering.
- Eerste thrower naar 10 punten wint!
Tegenover kleur praktijk
- Als u 10 markeringen in uw ruimte gebruiken 5 blauwe bekers en 5 rode kopjes op de top van de markeringen. (of alle twee verschillende kleuren)
- Bij target werpen en volg uw gooien. Als een juffrouw, gooien van waar Frisbee landde en opnieuw werpen.
- Na het slaan van uw doelgroep kiest u een andere marker met de tegenovergestelde kleur cup als uw volgende doel.
- Dit helpt randomize schieten een beetje speciaal voor jongere kinderen, omdat velen van hen gaan voor het dichtstbijzijnde markeerteken.
Flipper Golf (leren elementaire golf regels)
- Plaats uw markeringen willekeurig in uw ruimte.
- Maak een kaart nummering van de markeringen.
- Golfers moeten volgen opeenvolging van de markeringen als in golf.
- Graaf elke gooien als een beroerte.
- Een hit zonder cup uit flipping is één punt.
- Een hit met het wegknippen van kop af is twee punten waard.
- Aantal worpen minpunten is de score voor het gat.
- Ja... u kunt eindigen met een negatieve score.
- Persoon met de laagste score wint.