Stap 7: Uw Object maken
Nu, voordat we iets doen kunnen, moeten we evenementen. Dit is wanneer een actie zal happed. Acties worden aan de rechterkant.
Klik op gebeurtenis toevoegen
Klik nu op toetsenbord. Druk op of sleutel release niet de sleutel.
Klik vervolgens op links. Herhaal voor alle vier de richtingen.
Klik op gebeurtenis toevoegen
Klik nu op toetsenbord. Druk op of sleutel release niet de sleutel.
Aan de onderkant is er één genoemd geen sleutel. Die kiezen.
De gebeurtenis Click toevoegen
Ga naar andere
Klik buiten de kamer
De gebeurtenis Click toevoegen
Klik op maken
Er is alle de gebeurtenissen die we nodig hebben.
Klik nu op de linker gebeurtenis. In de acties, klikt u op de rode pijlen in 8 richtingen. Hebt u om het te slepen naar het lege witte vak.
Een doos zal opduiken. Klik op de pijl-links. Ingestelde snelheid tot en met 5. Herhaal met omlaag, omhoog, en terecht. Verander gewoon de richting van de pijl. Snelheid blijft hetzelfde. In geen sleutel hetzelfde doen maar snelheid moet 0 en het plein in het midden moet worden ingedrukt. ZORG ERVOOR DAT SLECHTS ÉÉN PIJL IS AANGEDRONGEN OP ALLE OPDRACHTEN.
Voor de buitenkant kamer, in de buurt van de onderkant van de acties, is er een actie met 4 rode pijlen. Sleep naar het vak. In het venster dat verschijnt, selecteer beide richtingen van de drop-down lijst.
In maken moet u Ga naar het vak actie en klikt u op het tabblad main1
Zoek nu een actie die is een spreker in een grijs vierkant. Sleep het en selecteer uw geluid in het venster dat verschijnt. ZORG ERVOOR DAT DE LUS IS UITGESCHAKELD.
Er
De ondraaglijke lange object-stap is gedaan.
Nu naar de kamers