Stap 8: kamers
1. objecten
2. de objectnaam
3. verschillende besturingselementen
4. Schrap aan ten grondslag liggen. Negeren.
5. de kamer.
Klik in de sectie van de kamer te plaatsen van een object. Plaats een van uw de.
1. Duw x. de afstand van het raster op de x-as.
2. module y. hetzelfde, maar voor de y-as.
3. display raster.
4. Toon menu. Kijk, maar raak niet.
5. de kamernaam
6. kamer bijschrift. Wat wordt weergegeven in de titelbalk.
7. de breedte van de room in pixels
8. de hoogte van de ruimte in pixels
9. kamer snelheid. Raak niet aan.
Derde pic.
1. achtergrondkleur zichtbaar is.
2. de achtergrondkleur
3. lijst van backround.
Don't touch 4 of 5
6. welke BG te gebruiken.
7 8 9 10 met rust laten.
11 en 12 tegel de afbeelding
13 strekt het zich uit.
pic 4
DE VOLLEDIGE RUIMTE!
Sorry dat ik vergat te zetten van het object...