Dit is de lang uitgestelde tweede deel naar mijn vorige instructable "geanimeerde gps batmobile pictogram". in dat project ik aangetoond hoe maak je een aangepaste voertuig pictogram voor uw garmin gps-navigatiesysteem met behulp van foto's van een Modelauto. in dit project gebruiken we in plaats daarvan afbeeldingen gegenereerd op basis van een 3D-animatieprogramma. mijn programma van keuze is lightwave 3d, maar u kunt dezelfde technieken in zowat elke andere programma, freebies zoals blender, ingang niveau programma's zoals poser en bryce, high-end programma's zoals 3ds max en maya, gewoon om de naam een paar. Ik heb besloten om de ongebruikelijke cursus aan te tonen van het project gebruikt in combinatie met lightwave poser side-by-side te vergelijken en contrast methoden, terwijl het proberen om de instructies als generieke als praktische houden. Ik hoop dat dit zal nuttiger dan verwarrend.
Als u al bekend met een 3D-toepassing bent, heb je een voorsprong, want ik ga niet uit te leggen hoe om te navigeren van de toepassing of hoe de bouw van uw model, dat ver buiten het toepassingsgebied van dit project is. hebt u om uw handleiding om erachter te komen waar specifieke instellingen en dialoogvensters zijn te raadplegen.
Dit is over het opzetten van uw afgewerkte model op een virtuele draaitafel, zoals de werkelijke kartonnen draaitafel die wij hebben gemaakt in de vorige instructable, en vanaf daar het genereren van de Afbeeldingsvolgorde zult u later monteren in een foto-editor zoals photoshop.
aan het einde van dit instructable, zodra u alle beelden hebt geïmporteerd in een één photoshop-bestand, hebt u te doorlopen stappen 7 tot en met 11 van het vorige project tot finish uw pictogram.