Stap 5: Bal beweegt door middel van tekst
Stap 2_A: creëren van de bal
a. Druk op 1 op uw cijferpaneel
b. Ga tot aan het punt waar u, net kunt
over, zie het begin van het raster
c. tekst draaien, zodat u de bovenste rand van zien kunt
uw tekst
d. SHIFT + A
e. Selecteer MESH
f. Selecteer UV bol
g. op de linker werkbalk, selecteer Smooth
Stap 2_B: positionering van de bal
h. op S drukken op het toetsenbord op de schaal van de bal naar de grootte
je wilt.
- Ø de muis uit de bal om groter te maken.
- Ø Beweeg uw muis In de bal om kleiner te maken.
- Ø druk op enter als u eenmaal de grootte zal je
te gebruiken.
i. Druk op G op het toetsenbord en de positie van de bal naar de
kant van de tekst
j. 3 Druk op het toetsenbord en verplaatsen de bal zodat
de helft van de bal wordt gedekt door de tekst.
k. pers 1 voor een frontale weergave
Stap 2_C: creëren van beweging
a. omzetten in cycli render
b. bij thebottom zorg ervoor dat het zegt 1 hier (dit vertelt je waar je bal zal worden
attractiepark dat bepaald frame).
c. druk ik op toetsenbord en Selecteer locatie en Enter.
d. de locatie van de positie tot 60 hier wijzigen, verplaatsen de
bal naar de top van de I (michelle), drukt u op I en Selecteer locatie
e. de locatie van de positie wijzigen tot 120, verplaatsen de bal
Hieronder de E (in michelle), drukt u op I en Selecteer locatie.
f. positie locatie tot 150 wijzigen, verplaatsen de bal
naar de top van de eerste L (in michelle), drukt u op I en Selecteer locatie
g. positie locatie wijzigen tot 200, verplaatsen de bal
aan de rechterkant van de E (in michelle), drukt u op I en Selecteer locatie
h. Selecteer de << pijl op blender en druk op
spelen. U moet zitten kundig voor zien de bal verplaatsen door de tekst.