Stap 6: Creëren van de vloer
Stap 3_A: Maak de vloer
a. plaats de vloer naar het midden van het scherm
b. SHIFT + A
c. Selecteer MESH en vervolgens vlak
d. type S voort uw toetsenbord voor schaal vliegtuig naar de grootte
van het raster
e. type G te positioneren van het vliegtuig op de grid
f. op de werkbalk aan de rechterkant selecteren
het pictogram dat eruit ziet als een moersleutel en selecteer vervolgens toevoegen modifier
g. Selecteer Oceaan
h. uitzoomen zodat u de hele Oceaan zien kunt
u hebt gemaakt
i. type S aan omvang en schaal tot slechts een beetje groter
dan de grootte van het raster
- Ø u moet mogelijk inzoomen door te scrollen up
j. Druk op enter om te selecteren en te stoppen met schalen
Stap 3_A: animeren de oceaanbodem
a. op de werkbalk aan de rechterkant, veranderen de
volgende waarden
- Ø Choppiness: 2.0
- Ø kleine Golf:.150
- Ø windsnelheid: 60
- Ø Selecteer genereren schuim
- Ø wijziging dekking aan 0.5
- Ø schaal: 1
- Ø diepte: 300
- Resolutie van de Ø: 13
Opmerking: deze waarden is afhankelijk van wat u wilt uw resultaten te
worden. U kunt hen op basis van uw voorkeur voor uw gewenste output. U
de tijdwaarden van uw om te zien welk effect krijg je op bepaalde tijdstippen kunt wijzigen.
b. op moment gelijk is aan 1, op I drukt op het toetsenbord om locatie te selecteren.
- Ø wanneer u druk op I, zorg ervoor dat uw cursor boven
de tijd en uw framenummer bedraagt één
c. Selecteer de volgende frames maken locaties
op deze termijnen; Druk op I locaties selecteren
- Ø frame 1: tijd gelijk is aan 1
- Ø frame 61: tijd gelijken 3,00
- Ø frame 121: tijd gelijken 6,00
- Ø frame 199: tijd gelijken 13,00